Brood aangevreten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijn

Brood aangevreten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-02 20:51

Aangezien ik gisteren vergeten was brood mee te nemen tijdens het boodschappen doen (lekker slim!), had ik vandaag brood bij mijn ouders vandaan meegenomen. Toen ik thuis kwam heb ik plastik tas met oa dat brood in de gang neergegooid, helemaal vergeten dat er brood inzat. Toen ik net in de gang kwam lag het brood er half uit en was overal door de muizen aangevreten. Ik wist niet dat ik muizen had, maar het moet wel, want mijn 3 engeltjes van katten kunnen het natuurlijk nooit geweest zijn. Schijnheilig
Oke, het was wel erg toevallig dat ze met z'n 3en tegelijk de kamer in kwamen lopen toen ik naar de gang ging, en misschien keken ze wel wat schuldbewust schuin omhoog ipv me recht aan te kijken en waren ze ook opeens ver uit de buurt terwijl ik normaal over minstens 1 kat struikel, maar dat moet toeval zijn, toch? Haha!

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 11:10

Maar hoe kun je nou muizen hebben als je 3
katten rond hebt lopen met een enorme honger Haha!?
ik denk toch dat het je katten waren

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 11:39

Kijk, mijn katten doen zoiets niet, tenzij er kaas op het brood zit...

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 12:09

Mijn kat zou ook heel goed tot zoiets in staat zijn. Als het maar te vreten is zal ie gedacht hebben.

Mij is het dus ook regelmatig overkomen. Nu zet ik mijn brood goed weg. Hij duikt trouwens ook in elke kast en la. Volgens mij is dat hartsikke moeilijke om zo'n la open te krijgen maar goed. Hij duikt dat in de pak meel ofzo. heel zijn kop is dan wit en dan kijkt ie me nog heel onschuldig aan van "ik heb niets gedaan?"

tja katten...