Ik ging met m´n zusje naar de stad op de fiets. Erg gezellig(NOT). Maar dat was niet het ergste... komt erineens zo´n (oude, verotte)auto naast ons rijden zo heel zacht gaat het raampje open(ik had de inzittenden al gezien
) schreeuwt zo´n joch: "Was het haar in de uitverkoop?" me zusje helemaal bang. maar zij begreep de opmerking niet nu hebben wij beiden nogal lang haar(ik ong. 10-15 cm boven me broek en zij ong. 10 centimeter korter. opzich valt het niet zo op maar als je het dan in een lage staart doet..) maar m´n zusje wou meteen naar huis etc etc.Nu vandaag(zaterdag):
Ik fiets naar huis (in me rijkleding) ben bijna thuis. Komt er weer zo´n oude, verotte auta naast me rijden raampje omlaag en weer schreeuwen. *Nu ik dit typ zit ik me ineens te bedenken dat het misschien wel de zelfde auto´s zijn
*Maar ik vind dit allemaal niet echt cool. Aangezien ik toen ik jaartje of 10 was en op de fiets er een auto net voor me stopte en er allemaal lui uitsprongen *heb nog steeds trauma´s*. En op me 11de eerst een keer potloopventer achter me aangehad paar maanden later zelfde man alleen toenmet grote hond. ik zie het weer voor me iehhhhhhh.
maar echt ik haat van die lui(vaak (dus niet altijd)jongens) die net hun rijbewijs hebben en ff stoer moeten wezen.

Ik weet dat dat er niet letterlijk staat, maar die ondertoon zit er wel in....