Wie heeft er een website bij Tripod?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marsje

Wie heeft er een website bij Tripod?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-02 21:47

Ik heb me zojuist aangemeld, maar het duurt erg lang voordat de bevestigingsmail er is. Duurde het bij jullie ook zo lang?

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 09:43

Is dat van Lycos?
Ja het duurde een halve dag,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 10:38

Ik had dus al een site bij tripod
Maar ze zijn daar nu bezig met de hele zooi onderste boven te halen en alles gaat nu heeeeeeeeeeeeeeeeel traag.
je krijgt nu ook geen pop up meer als reclame maar je hele site word naar de kl*te geholpen door reclame midden op je pagina.
Alle adressen zijn ook verander van www.tripod.lycos.nl/je naam
naar www.lycos/je naam
Fijn voor je site kun je alles aan passen Boos! Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

Dus als er nog iemand een fijn plaatsje weet voor een homepagen onder te brenegn met genoeg kb aan vrije ruimte Haha!

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 12:31

ik ben pas begonnen daar met een site, maar ik vind het maar nix.
je kan geen originele ideetjes enzo alles staat er al maar dan moet je de tekst alleen veranderen en kun je op sommige plaatsen nog plaatjes en tekst toevoegen. of heb ik het verkeerd?

gr. laura

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-02 14:24

Nou, Boogie_Girl, originele ideeen kun je wel kwijt op Tripod. Volgens mij maak jij 'm met de standaard editor die op de site staat. Ik tik de HTML code zelf, deed ik met mijn vorige site (ook Tripod) ook.
Ik heb ook gemerkt dat de adressen veranderd zijn en dat ze iets gedaan hebben met de pop-up reclame. Het verschijnt nu best wel raar, zo ineens een venstertje rechtsboven die je aan kunt klikken enzo.
Ach, het werkt verder wel goed

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 15:04

Ja ik gebruik hem als een fileserver waar ik dan bestanden op zet 50 mb is zeer handig hoor Lachen