Rare dingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre

Rare dingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-02 16:28

Ik had vanmiddag even m´n auto door de wasstraat gereden en toen ik terug reed, reed ik langs een stukje bos. Opeens zie ik iets vanuit m´n ooghoek iets; ik kijk: Staat daar een (allochtone ??? , ze had een hoofddoekje op) vrouw met een bloot onderkantje Verward , ik weet niet, volgens mij had ze gewoon op het gras-stukje tussen bosrand en straat, zitten poepen of piesen Scheve mond , alleen: ik zag nergens een broek of rok Verward !!
Ik heb toen maar even naar de politie gebeld, niet dat het een verwarde vrouw is, die ergens is weggelopen ofzo!
Omdat ik het tel.nr. van het plaatselijke politie bureau niet uit m´n hoofd weet, belde ik via het nood-nr. Toen ik zei dat het waarschijnlijk niet echt een noodgeval was, kreeg ik eerst op m´n donder, maar toen ik zei dat daar-en-daar een blote mevrouw liep/zat, werd die agent toch wat cooperatiever Knipoog .
Hebben jullie ook wel eens zoiets raars meegemaakt??!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 16:33

Nee! Zulke rare dingen maak ik alleen maar mee met mannen! Ik heb namelijk wel veel mannen in hun blote kont in de bosjes gezien, maar vrouwen nog nooit! Wat moet dat komisch zijn geweest zeg, grinnik!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 16:37

Ja, nou en of...... Als je even naar voren rijdt om de post te halen (ik woon midden in het bos) en er liggen twee mensen naast de bronbemaling bewegingen te maken als zijnde gehuwd. Wat dachten zij dan, we hebben last van onze hormonen dus daar gaan we wat aan doen en dan wel bij iemand op privéterrein want dan worden we niet gestoord? Misselijk

Enne, als ik 'ns iemand bloot zie dan is het inderdaad altijd van het mannelijke geslacht........

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 17:19

hahaha je zou zo iets maar mee maken Haha!
Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt maar wat moet je dan in Bladel he tis hier zo rustig Schijnheilig

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 18:05

Roos schreef:
...liggen twee mensen naast de bronbemaling bewegingen te maken als zijnde gehuwd. ........

hahahahaha, netjes gezegd Roos...
Maar nee Sterre zoiets debiels maak ik (gelukkig) nooit mee.

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 19:48

ja!
Ik reed een keer met mn moeder mee in de auto. We gingen over een pad ergens achter ons huis omdat het op de echte weg nogal druk was.
En toen stonden er twee autootjes geparkeerd. Het was dus geen echt ''stelletje'' anders waren ze wel met een auto gekomen, stiekum Haha!
We zagen nog snel een naakte vrouw achter de auto wegduiken, en de (ook naakte!) man bleef brutaal naar ons staan kijken!
We zijn maar snel doorgereden Schijnheilig Haha! En heeel hard gelachen!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 19:57

Niet echt van dat soort dingen.
Wel bij ons oude huid tussen de 1 en 3 x per jaar een auto in de sloot. Zo dra het glad was gebeurde het wel eens. Van de ene kant van de bocht waren wat hobbels/deiningen en ze hobbelde dan zo van de buitenbocht veel te ver naar binnen. Richting sloot in de binnen bocht. Ik heb het zelfs wel een X zien gebeuren(en meerdere keren gehoord). T is geen sloot met veel water dus een tractor of sleep bedrijf was altijd genoeg(was een 2 meter diepe 'greppel' met wel TIEN HELE centimeters water).
En een 2 weken geleden werden die auto races op de openbare weg langs ons huis gehouden. En zo richting Tamara(Max). Het heeft Dennis een nachtje binnen slapen op geleverd Haha! .