Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Natalie schreef:Véro, dat kunnen een aantal dingen zijn...
Misschien last van reflux (maagbrand?) dat kan je ook zo voelen in je slokdarm nl...
En stress speelt in zo'n dingen ook erg mee... Dus het kan goed zijn dat het ook echt gewoon stress is...
Heb je al eens gevraagd aan de HA voor verdere onderzoeken ? En anders misschien eens naar een andere dokter om verder onderzoek te vragen?
en ik kan je vertellen dat het verschrikkelijk veel pijn doet.
soms voel ik het heel erg, soms een aantal weken helemaal niet.

JoeyBabe schreef:Mja die spastische darm die heb ik ook.. Volgens mij zijn de galstenen bij mij "toevallig" ontdekt want daar had ik absoluut geen last van..
En inderdaad, klachten als buikpijn word niet echt serieus genomen. Het is op 28 december 2002 begonnen bij mij dat weet ik heel goed.. Met een bacterie in mijn buik..
Sindsdien graak ik niet meer van buikpijn vanaf en steken ze het dus maar op stress omdat ze niets vinden. Pas op ik geloof dat stress héél rare dingen met je lichaam kan doen. Maar vind het goedkoop om niet eerst andere dingen uit te sluiten.
Maandag maak ik een afspraak bij een andere huisarts..Benieuwd wat zij gaat vinden.
wirona schreef:Ik denk dat je het syndroom van Tietze (in het Engels costochondritis) bedoelt. Ik heb dat ook; het is een chronische ontsteking van de aanhechtingsplaats van je ribben. Als ik een aanval heb kan ik vaak maar met moeite adem halen en het doet ongelovelijk veel pijn, maar gelukkig gaat het de laatste jaren heel goed. Ik heb nog maar zelden een aanval.Dat heb ik ooken ik kan je vertellen dat het verschrikkelijk veel pijn doet.
Mijn huisarts vertelde mij dat het een chronische ontsteking is tussen de 5de en 6de rib ( ? )
Het is een ziekte met de naam dat klinkt als Nistisi. De exacte naam weet ik niet meer.
) een actief lid hier. Een vriendin van me die ik via Bokt heb leren kennen maakte me er attent op dat Bokt nog steeds actief was. Dus ik dacht nog eens een kijkje nemen…