) Het is aardig wat, 10 kantjes A4, dichtbeschreven met ouderwetse hanenpoten die ik dus ook nog moet ontcijferen. Een praatje dat hij heeft gehouden voor de Rotary. (De commissaris, een farce of realiteit?)Ik kan aardig vlot tikken, maar ik verwacht dat ik hier toch al heel gauw 2 uur zoet mee ben, als het er geen 3 zijn.
Hij is een echte zakenman, voor niets gaat de zon op, hij zei er dus gelijk bij 'Maak maar een prijs' maar ik heb dus echt geen idee. Het is absoluut geen vrijwilligerswerk, zo boeiend is het nou ook weer niet en ik wil mezelf niet tekort doen, maar ik wil hem ook niet afzetten.
Wat is nou redelijk voor zoiets?
Mijn bijbaantje betaalt €7.50 per uur plus fooi maar dat is zwaarder werk, zou een bedrag van €20 redelijk zijn voor zoiets als dit, beetje afhankelijk van hoe lang ik er echt mee bezig ben en hoeveel moeite het kost?
Oh ja, er is redelijk haast bij, moet maandag af zijn en ik heb heel erg weinig tijd dit weekend, dus zal wel nachtwerk worden op zondag.

Ik heb weleens websites gemaakt voor mensen die mijn vroegen om er maar een leuke prijs bij te verzinnen. Nou, ik wist het wel hoor
Gaat een hoop werk in zitten. Gebeurt welliswaar niet helemaal professioneel (alhoewel ik er wel erg goed in ben), maar vraag er toch een redelijke prijs voor. Voor een gemiddelde website (voor die van mezelf zou ik zo'n 500 euro vragen) vang ik al gauw 200 tot 300 euro.