Ik vond het dus echt mega eng, vanmorgen snel de paarden gaan verzorgen, omdat Jaap aan zijn hand geopereerd is.
En daarna rijles bibber.....
Zat echt vol zenuwen

Eindelijk was hij dan daar, netjes op de afgesproken tijd, maar voor mij dus al veel te laat

hij is dus eerst met mij naar een "verlaten" weggetje gereden, althans dat zei ie, maar ja toe ik achter het stuur moest kwamen er al meteen 3 auto's aan
Maar het ging eigelijk heel goed. Toen mocht ik ja wel ikke gaan rijden
WE zijn dus eerst de hele boukoel door gekrost ( of iets wat daar op boukoel lijkt ) En daarna richting Asenray, moest ik ook de drukke elmpterweg op, en zelfs dat ging goed.
Daarna Asenray door, en een stuk wirosingel, en daar moest ik maar eens rijden zo hard als ik durfde
Opeens zei ie, wat denk je nu dat je rijdt, ik ow weet ik niet, bleek het 80 !! ( hele opgave voor mij ) Dus ik trots 
Daarna nog door naar paarlo, allemaal kronkelweggetjes met weet ik veel hoeveel rotonde's en kruispunten, en het ging allemaal goed. Daarna nog wat in herkenbosch posterholt en melick en toen was mijn les afgelopen
Hij zei wel, dat ik het erg goed deed voor een eerste les
:)
Ben dus best wel een beetje trots op me zelf.Groetjes Lara

Maarja, ondertussen nog steeds geen rijbewijs, ben een paar keer gezakt! 29 mei moet ik weer!! 

Maar nu ben ik ook natuurramp nr. 1 in de auto en vind ik het echt niet leuk!