Heb je vannacht gedroomd en zoja wat?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-01 13:56

Ik wel Lachen

een hele stomme droom eigenlijk, maar vind hem zelf wel lache Lachen

Ik weet zelf ook nie waarom, maar de buurvrouw die klom steeds over de schutting onze tuin in en da vond ik dus nie goed, dus ik weet heel erg boos op haar en op een gegeven moment heb ik de tuinslang gepakt en heb ik dr van de schutting afgespoten Haha!

En even later kwam het dochtertje van de buurvrouw (mijn buurmeisje dus! duhuh Knipoog)
en die vroeg of ik een gameboy voor haar had Verward

dit was mijn boeiende droom Lachen

hoe ging die van jullie?!?

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 14:10

hahahahaha lol *LOL*
wat ik gedroomd heb..snif..was een nachtmerrie hoor Huilen
ik droomde.....
dat ik bij Robin op stal kwam en dat er die dag dus naar zijn been gekeken werd (hijs errug kreupel daarom..) eerst de hoefsmid want robin kreeg ijzers dus hadden we gevraagd of hij even kon kijken. De hoefsmid kon nix vinden. Toen kwam de vee-arts en hij keek en kon niets vinden. toen moesten we foto's laten maken en had hij een gronische peesblessure Huilen Huilen Huilen Huilen

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 14:18

Had ik maar kunnen dromen.. in plaats daarvan werd mijn nachtrust wreed verstoord. Zie topic een wilde nacht in dit onzin forum

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 14:34

Ik droom de laaste tijd niet meer....heel vaag haha Verward

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 14:37

Ik heb zooooooooooooooooo vaag gedroomd. snapte er zelf amper een barst van toen ik wakker werd ik was verdwaald in de stallen en verder weet ik niet zoveel meer

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 14:57

Ik heb zelf niet gedroomd, of ik weet niet meer wat ik gedroomd heb.
Ik heb wel van iemand anders gehoord wat ze gedroomd heeft. Dat ze aan het koken was met een vriendin van haar en dat die zat te zeuren van niet te veel vet enzo. Toen zei ze tegen haar dat ze moest gaan koken met haar vriend. (die houdt niet zo van te vet eten of hij mag niet teveel vet)

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-01 15:09

voordat dit allemaal hele onboeiende dromen worden...

wie weet er nog een hele leuke/spannende/verdrietige/etc (beetje boeiende droom dus) van zichzelf??

Lachen

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 15:26

hmm.. iedereen droomt hoor, alleen weet je het niet iets v 60 % v/d tijd dat je slaapt heb je REM (rapid eye movement) slaap, en dat is dromen. Maar dat weet je neit meer.
Lucide dromen zijn de dromen die je onthoudt, dus dan weet je het nog.
Ik heb heel vroeger iets heel vaags gedroomd, en dat heb ik ook opgeschreven. Toen was ik 6 ofzo hoor, dus ik kon nog niet zo geweldig schrijven, ben het papiertje kwijt, maar ik weet nog wel waar het over ging.

Ik zat toen uit mijn slaapkamerraam te kijken, in ons huis was een vreselijke slachting met padden en kikkers die ons allemaal vermoorden aan de gang. En ik moest wel uit mijn raam springen, maar daar onder waren ook allemaal kikkers en padden. Maar er was er eentje en die had een kroontje, en die ging mij redden ofzo. Leuk he? FAntasie echt ongehoord.
Laatst heb ik gedroomd dat mijn vader de kamer binnenkwam en vertelde dat als je naar de wc was geweest, datje dan het raampje open moet zetten. Dat was zo stompzinnig, omdat hij daar altijd naar de wc gaat (we hebben 2 wc's) en dat dan altijd het hele huis meurt, dus ik snapte er niets van, en toen werd ik wakker.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 16:41

Nope, Lucide dromen zijn dromen die je bewust meemaakt.. Die je ook kan sturen e.d.

Of ja, ligt denk ik een beetje aan de definitie die je hanteerd.. Maar dat wordt er meestal mee bedoeld.

BTW dat lucide dromen kan je trainen.. Best cool als je dat goed kan. In je droom kan je dan namelijk alles, vliegen, paardrijden, sex hebben met 3 vrouwen, etc, etc Knipoog

En alles is precies zoals in het 'echt'.. Je voelt, ruikt, proeft en beleefd alles zoals je denkt dat het in het echt ook zou zijn.

Hmm, als ik dat voor elkaar zou krijgen zou ik niet meer veel wakker hoeven te worden gok ik Knipoog

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 16:52

nou, leuk hoor Bart, zo legde mijn Bio leraar het uit... Zal lucide eens opzoeken in de vandalen strax... *grin*...

*EN WAT DROOMT BART DAN EIGENLIJK?*

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 16:58

Over het algemeen droom ik over prikkende en ploempende bokt.nl meisjes die me achterna rennen Verdrietig Heeeel eng allemaal, brr..

BTW 'lucide' betekend 'Helder van geest' volgens de Van Dale..

Zoek anders ff met http://www.google.com ofzo op 'lucid dreams' of 'lucide dromen'... Best grappig spul allemaal.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 16:59

neej, in een auto, waar ze je omver rijden enzo... je hebt het niet heelmaal gevolgd geloof ik...

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 21:45

Marc vertelde vanavond dat ie had gedroomd dat de cavia's tegen de muur op konden lopen. we hebben er 2). Ze waren helemaal gek, renden de kamer door dan hard tegen de muur omhoog, en bij het plafond aangekomen donderden ze naar beneden.. heel snielig.. het liep ook niet goed af, want na een keer of 5 waren ze morsdood... Verdrietig Verdrietig

Ik droom wel eens dat ik kan vliegen. Dan beweeg ik net zo als met borstcrowl, maar dan door de lucht. ik beleef dan de gekste dingen. Enge kerels die me achterna zitten, boeven die ik te grazen neem...

Ik hb ook wel eens dat ik droom dat ik val, ik val dan niet echt, maar maak wel een dusdanige beweging dat ik er zelf wakker van wordt.. (Marc ook wel trouwens)..
Ik schijn trouwens ook te praten in mijn slaap.. Als Marc niet kan slapen dan kriebelt ie wel in mijn nek, en dan zeg ik in mijn slaap dat ik dat lekker vindt.... weet ik de volgende dag niets meer van. Raar he?

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 21:58

wat heb ik gedroomd??

Oowjah, over de schoolparty in de disco!

Dat ik helemaal alleen op de dansvloer stond en niemand anders was er, maar dat boeide mij niet. En ik dansde vrolijk door!

En opeens kwam iedereen de dansvloer op en duwde mij weg. Toen werd ik zonder pardon die disco uitgezet en die bewaker zei iets vaags. Wat weet ik niet meer. Maar iets over dat meisjes zoals ik niet thuishoorde in disco's. Ik was een prutsmuts ofzo! Weet ik veel.

Nou, zal ik je 1 ding zeggen, ik ben totaal geen prutsmuts. Ik heb geen maatje 34 en ik loop er ook niet bij als een prutsmuts!

Raare droom!!

groetjes Soraya

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 22:12

Ik had een hele vage droom ik ging nl helpen devil(verzorgpaardje) verkopen. Hij wordt in t echt cerkocht maar nu ging ik t doen maar toen wou iemand hem hebben met zijn leren halster maar ik wou dat haster niet geven dus gaf ik devil maar gratis Verward

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 22:13

Dat was een nachtmerrie, Lieke

Viera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 00:05

vaage dromen allemaal
ik weet nog heel goed dat ik een x ben opgegeten door een krokkedil was ik 7 ofzo
kon ik niet meer slapen