Gatver!! Wie doen er nu ook rotklusjes??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Chica

Gatver!! Wie doen er nu ook rotklusjes??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-02 16:22

En wat vind jij nou ook een kl*te klus?

Ik zit nu dus lekker de permanent rollers van nieuwe elastiekjes te voorzien, grrrr!!! Boos!
Het zijn er ong. (ff gokken) mmm.... 700 a 1000 en ben al dik 2 uur aan het pielen Boos! Boos!
M'n vingers doen er al zeer van...

Ja, nou kan je zeggen, kies een ander vak maar dit is mijn vak helemaal niet...
Ik heb de fout gemaakt om met een kapper te gaan Haha!
En de zaak ook nog aan huis Bloos dus alle rotklusjes krijg ik Lips are sealed
Maar evengoed houd ik nog van hem hoor Lovers ik ga alleen vanavond wel om opslag vragen!!!!

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 16:32

hahaha, zielige jij... ik heb echt medelijden met je hoor. Ik heb bijna nooit rotklusjes te doen (afgezien van het studeren dan), ik vind alles wel leuk. Alleen het hek van de wei maken vind ik echt niet leuk, maar ja, moet gebeuren he?

wietske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 12:01

Ik kan er ook wel een paar bedenken, ik heb namelijk de pest aan het huishouden doen, ik ben veel liever buiten bij het paard,en dan van alles doen.

Anoniem

Re: Gatver!! Wie doen er nu ook rotklusjes??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 12:03

Ik ben m'n administratie aan het bijwerken, we hebben daar een administratief medewerker voor, maar moet ook nog veel te veel zelf doen, goede reden om effe te bokten tussendoor.
Chica schreef:
En wat vind jij nou ook een kl*te klus?

Ik zit nu dus lekker de permanent rollers van nieuwe elastiekjes te voorzien, grrrr!!! Boos!
Het zijn er ong. (ff gokken) mmm.... 700 a 1000 en ben al dik 2 uur aan het pielen Boos! Boos!
M'n vingers doen er al zeer van...

Ja, nou kan je zeggen, kies een ander vak maar dit is mijn vak helemaal niet...
Ik heb de fout gemaakt om met een kapper te gaan Haha!
En de zaak ook nog aan huis Bloos dus alle rotklusjes krijg ik Lips are sealed
Maar evengoed houd ik nog van hem hoor Lovers ik ga alleen vanavond wel om opslag vragen!!!!

Maud_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 12:52

verhuizen~!!!

Bij ons op kantoor gaan we vandaag verhuizen naar een kantoor bij de Arena. Wij moeten alles inpakken vandaag en dat is echt veel!!!

We kwamen vanmorgen nog 8 meter lange kasten met allemaal filingmappen tegen die dus ook nog op alfabet ingepakt moesten worden. We hebben nu even pauze maar gaan zo weer verder!

Rotklusje!!

Ander rotklusje: strijken en de wc poetsen

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 13:55

Hmm, dan wil je zeker niet hier de wc poetsen!

Er zijn vandaag 3 heren uit het pand zo brutaal geweest daar hun grote boodschap te doen. En ik zit al de HELE DAG IN DE STANK. Echt ongelofelijk. Ik begin te vermoeden dat 1 van de heren niet doorgetrokken heeft. Ik spuit me al een ongeluk met mijn deo enzo, maar het is gewoon niet te harden. Toch heb ik maar besloten dat de schoonmakers dat straks maar moeten doen, want ik vind het zo wel best (ga zo eens beneden úúrenlang theedrinken!) ga niet met mijn neus op de stank om te ontdekken dat er niets aan de hand is (ik heb alle3 al gevraagd of ze wel doorgetrokken hadden: TUUUURLIJK). Reminds me: ik ga voortaan maar lekker thuis, da's een 10x betere wc, en stinkt ook niet zo! Frusty

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 15:14

het huishouden is 1 grote rotklus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Extreme duivel

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-02 15:20

Maudje schreef:
Ander rotklusje: strijken en de wc poetsen

Ja dat strijken, ook zo fijn Schijnheilig gelukkig heb ik een hele lieve schoonmoeder Extreme duivel
(Heeft manlief geregeld nadat hij tot de conclusie kwam dat we elke keer ruzie hadden tijdens het strijken *gniffel* )

Enne nog zo'n lekker klusje.... garage opruimen Boos!
Ik kom er zowat nooit, maar als ik er eens in loop is het daar echt oorlog geweest en ben ik dus weer een hele dag aan het stof happen om het weer overzichtelijk te krijgen! Netjes wil ik nog niet eens zeggen!!
Tjsa, nu hebben ze ff pech, ik ben voorlopig uitgeschakeld dus moeten ze het zelf maar doen! Extreme duivel

Laui, degene die jouw in de stank heeft gezet, komt vast niet van jullie afdeling... op zijn afdeling zal hij vast wel een sch*t verbod hebben Haha!
Wat kunnen ze dan ook onnozel kijken he?! Nee hoor, heb ik niet gedaan??! Verward Schijnheilig Schijnheilig Haha!

merelberfe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 15:30

heb aan weinig klusjes een hekel vooral bij de paarden vind ik vaak alles leuk behalve: de wei ontdrollen!!! vooral zomers krijg ik leuke blaren van zelfs met handschoenen aan.
Thuis heb ik ook een hekel aan het huishouden. gelukkig op een akkoordje gegooid met moeders: Ik kook en zij mag schoonmaken Knipoog

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 16:14

Ik heb besloten dat ik in mijn volgende leven géén huisvrouw meer word Boos! en over dat moeder zijn denk ik nog na Schijnheilig (nee hoor, m´n kiddos zou ik voor geen goud willen missen Lachen , ik drijg ze daarmee altijd als ze str*nt vervelend zijn Knipoog !)
Ik heb aan het hele huishouden een pest hekel en ben ook veel liever buiten bij de paarden en met m´n kinderen en hondjes op pad Lachen !
Helaas pindakaas MOET er toch -vaak Boos! - wat in huis gebeuren!

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 18:07

Hmmm...ik heb vandaag een lichamelijk zwaar klusje gedaan alle coniveren uit de tuin getrokken het zijn er zo'n stuk of 10 en ik heb geen motorzaag dus moet alles met de hand doen *snik* ik zit nu helemaal onder de krassen en rode bultjes zo lekker he coniveren ! en het ergste is dat er allemaal takjes in mijn haar zitten dat krijg ik er dus nooooit meer uit..!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 22:16

Vervolg op het wc-verhaal: De wc stond droog, en dan heb je dus een verbinding met het riool en dan blíjf je dus in de stank zitten. Gelukkig had een toevallige passant meer guts dan ik, en toen ik vroeg of de wc soms leeg stond (erg bekend luchtje, open riool Misselijk , vroeger hadden we zo'n putje), hebben we (zij dus) hem maar even goed doorgetrokken. Gevolg is nu dat ik dat waarschijnlijk dagelijks mag gaan doen. Of ik moet de stank laten staan (en er zelf in gaan zitten) tot de pandhouders het ook ruiken en er iets aan doen (pand van 100 jaar, heeft wel meer 'gebreken')...

Ik denk dat ik uit voorzorg gewoon 3x per dag ('s ochtends, 's middags en 's avonds) de wc daar doortrek, dan meurt het hopelijk wat minder! Huilen

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 23:13

10 pagina's tekst voor de rotary met als onderwerp 'De commissaris, een farce of realiteit' geschreven in ouderwetse, onleesbare hanenpoten uittikken valt bij mij wel in de categorie rotklus ja....