Ik heb een superleuke oude lekker-zittende broek. Maar nu kwam ik er laatst achter dat er een klein gaatje in zat (en nog wat versleten plekken, maar nog geen gaatjes). Ik dacht vanochtend, och die broek kan ik nog wel aan, ik ga toch alleen maar op de kinderboerderij werken.Op de boerderij flink aan de slag gegaan, maar toen ik bukte om de voerbak van de grond te tillen hoorde ik ineens KRAK. Snif
Die versleten plekjes waren ineens ook gaatjes. Nouja, gaatJE?? Gewoon een hele grote scheur. En waar zat die scheur? Onder mijn kontzak
Dus iedereen kon mijn kont nét niet (of net wel, dat weet ik eigenlijk niet
) zien
en ik ben te koppig om voor zoiets stoms naar huis te gaan, ik heb dus gewoon lekker de rest van de dag doorgewerkt. Alleen trok ik wel opvallend veel mijn trui over mijn kont heen

Maar nu ben ik wel dieptriest, want ik kan die broek nu weggooien
. En ik ben er zo supererg aan gehecht. (Bijna net zo erg als aan Henkie, mijn oude toetsenbord...)
Maar als je een nieuwe lekker zittende broek wil hebben moet je Cars kopen! Die zitten mij altijd als gegoten!
Perfect! Cars zit mij ook prima, heb er momenteel één aan. Ik had eerst ook een lievelingsbroek, een Blue Jeans ofzo...helaas is die ook naar de filistijnen gegaan.

!