Een wilde nacht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-01 06:38

Nee, geen veulen geboren of wat dan ook, maar 2 stomme vandalen die weer eens wat moesten vernielen. Extreme duivel Boos! In dit geval de auto van mijn vriend en een auto van het autobedrijf waar ik boven woon. Ik werd om half vier vannacht wreed gestoord door een hels kabaal en geschreeuw. Ik in mijn auto en mijn vriend ik de zijne de achtervolging ingezet, maar helaas.. niemand kunnen aanhouden. Verdrietig Huilen Ik kom nu net (half zeven) van het politiebureau, omdat ze twee uren nodig hadden om mijn getuige verklaring op te nemen. Daar gaat mijn nachtrust. Frusty Slapen Dromen
Nou maar hopen dat ik na al die koffie op het bureau nog een beetje kan slapen. Moet er over anderhalf uur weer uit, om de video van de bewakingscamera te bekijken van het autobedrijf en die man er op te attenderen dat zijn auto ook vernield is. Frusty

Caballo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 07:56

Och jeetje, wat vervelend nou Scheve mond\ Ik vond al dat je zo vroeg op Bokt was *LOL* Hopelijk pakken ze de daders die de auto's hebben vernield. Succes Honeybee....
groetjes, Caballo Party!! Party!! Party!!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 09:56

ow da's nie zo goed.. is hier ook gebeurt, iedere zaterdag avond rond 10 uur werd er een auto ingeslagen en dus ook een keer die van ons, en een keer die van de buren etc.
Maaruhm. heel veel succes hoor!!

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 10:54

daar gaat je nacht rust inderdaad...
wat vervelend!!!!!!!!!!!!!!

toch onbegrijpelijk waarom mensen dat soort zinloze dingen doen he!!!

nahja...
ik hoop dat je nog wat kunt slapen!!!! Party!!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-01 11:23

Ik ben net wakker... maar kan nu volgens mijn lichaam nog wel uren doorslapen. Ik ben om negen uur door mijn vriend verplicht tot slapen gemaand. Maar ja, nu twee en half uur later ben ik nog moe

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 12:45

komt dat nog goed voor morgen?????

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-01 13:05

Ik hoop het wel.. het voelt niet zo.. en daar komt ook nog bij dat ik nierbekkenontsteking heb, dus dat gaat allemaal lekker. Ik val bijna om van de slaap en de pijn.. Maar.. ik ga er morgen voor!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 13:24

Nou, gaat weer lekker daar bij jou! Kl*te zeg, dat je nachtrust op zo'n manier verstoord wordt. En dan nog al dat gedoe om weer een gezonde auto te krijgen.

Hoop dat je je morgen weer wat fijner voelt.
Ik moest zelf op het laatste moment afbellen toen we met Horses zouden gaan rijden (de beruchte Van Loon-rit in oktober) omdat ik de dag ervoor flinke griep kreeg. Daar baalde ik erg van. Dus doe maar rustig aan vandaag en zorg dat je morgen weer fit bent! Lachen

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-01 13:40

De bedoeling is om koste wat kost.. zowiezo te komen

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 14:22

maar je kunt nu iig nie zeggen dat je niks hebt meegemaakt!! Lachen

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-01 14:24

Ik maak jammergenoeg vaak wat mee hierzo. Ik woon tegenover een kroeg, boven een autobedrijf en naast een kerkhof, benzinepomp en busstation. Er gebeurt hier heel vaak wat en heb dan ook al vaak op het bureau gezeten om aangiftes te doen. Frusty

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 18:12

mm, bij ons is niet vaak wat, woon aan de rand van bos, maa nou zijn ze een snelweg aan het bouwen in het bos! Boos! Boos! Huilen Frusty en daar beginnen ze trouwens al heele vroeg 's ochtends mee...

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-01 20:39

Nou, dat is hier dus heel anders.