en duz zou ik graag ff willen weten hoe de ervaringen met (navel)piercings zijn? en waar mensen dat juist goed of niet goed hebben gedaan (in omgeving Eindhoven), en hoe duur is dat ongeveer? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en duz zou ik graag ff willen weten hoe de ervaringen met (navel)piercings zijn? en waar mensen dat juist goed of niet goed hebben gedaan (in omgeving Eindhoven), en hoe duur is dat ongeveer?
angelfire schreef:en ik heb ook gelzen dat je dan een tijdje niet meer mag zwemmen en in saunas en bubbelbaden etc.
maar voor hoelang is dit dan?!?
)slaat echt nergens op maar ja.
Heb er geen pijn geen ontsteking of wat dan ook van gehad duss naja pb me maar voor vragen dan wil ik wel ff antwoorden
) maar ze doen het heel hygienisch enzo heb namelijk ook bij de ggd geinformeerd en bij hun zelf en lieten ze alles zien dat de naalden nog verpakt zaten en dus niet eerder gebruikt waren blablabla dus een tip eerst informeren bij ggd en dan bij je piercer zelf!Kuz angel
ahum!vonneke schreef:die eerste die heb ik!!!!! waar heb je die gevonden op internet?? ik heb hem gekocht bij tatto fashion in rotterdam. ik vind hem echt super gaaf maar soms doet ie een beetje pijn als ik zit een mijn buik prikt op het kroontje!! groetjes yvonne
dat is wel poedersuiker lijkt mij
angelfire schreef:ohja.. ik heb nog een vraagje...
hoe duur zijn ongeveer die staafjes per stuk??
want ik heb al een hele mooie gezien!!alleen issie wel een beetje duur![]()
en deze
![]()