Nog anderhalve week!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SuperSmurf

Nog anderhalve week!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-02 20:24

en dan hebben we de examenstunt!! Heb der egt zin in!! HEt thema is: The phantom of the moulin rouge en ik speel waarzegster!! Zoooo cwl!! Wel een beetje jammer dat er een aantal leraren + klassen weg zijn.. Beetje achterlijk dat ze dat zo geregeld hebben!!
Die vrijdag zijn we lekker vrij en dan hebben we binnenkort het eindbal!! Egt en leuke tijd is dit!! En ik mag het waarschijnlijk twee keer mee maken!! jeeeeuj Haha!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 20:30

Wij hebben volgende week dinsdag stunt en ons thema is: The love parade Haha! kan nog vet worden met muziek enzo Haha!

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 10:10

Op mijn oude school is de stunt vermoord door de starre en veel te strenge rector. Die man is de minst meegaande persoon op die school, de docenten zijn daar namelijk errug liberaal, maar hij niet.

Geen meel, geen waterpistolen, geen te harde muziek

bla bla bla

Stunt ROELS!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 10:39

hmmm, wij hebben geen thema Haha!
Wij hebben een soort gracht om onze school en waarschijnlijk laten we de leraren daar met een rubberen bootje door heen een parcours afleggen Haha!
maar zoals gewoonlijk zullen ze dat wel neit willen Tong uitsteken

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 11:22

Wij hadden 3 jaar geleden Aliens als thema. We waren allemaal verkleed als ja je raadt het al Aliens en Men in Black. Een paar van onze groep zijn aan het schoolbeklimmen geweest en gingen er toen van abseilen. Ook hebben we allemaal ramen geverfd met onze handen erop. Vonden ze toch niet zo leuk. }>

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 12:48

Toen wij een stunt hadden, vele jaren geleden Haha! gebeurde er eigenlijk
vrij weinig Boos!
We gingen met alle eind examenklassen in de aula eten, wat vond ik dat vreselijk Boos!
zo eigenwijs als ik was heb ik dus ook mooi niet meegegeten, was allang blij dat ik van die school af was. Die school die daarna kwam was helemaal niet leuk, maar dat wist ik toen nog niet Haha!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 12:58

wij mogen geen examenstunt Huilen dat vind ik helemaal niet leuk!!!!!! maarja, wij hebben wel gala enzo en dat is toch ook weer heel erg leuk! ik moet alleen nog iemand vinden die met mij meegaat

Dniesy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 16:13

wij hebben een heel vaag thema bubbels and ehm nog iets maar er komt een schuim party op de binnenplaats en verder is er volgens mij nog niets geregeld Haha! bij ons gebeurt altijd alles op het laatste moment Haha!

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 17:46

wij hebben ook examenstunt gehad op school het ging over waar je leraren vor wakker kon maken (hadden ze gevraagd) toen gingen ze midden in de nacht daar de huisen van de leraren die meededen toe en gingen ze ze wakker maken waarvoor ze ze konden wakker maken (vatten jullie het nog?? Haha! )
maar ik heb het niet gezien maar volgens me vriendin was het onwijs leuk!
en ze gingen leraren echt super uit l u len met het spel de zwakste schakel haha, ik had het wel willen zien!! *LOL*

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 18:06

Ja we weten het nog niet....hele school plein met kippestront?
Of Haha! de banden van de leraren eraf halen?
Of toch maar meel en de brandslang?

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 18:20

ik zit nog maar in de 1e dus ik moet nog wachten Boos!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-02 18:47

gozzie sunshine, nou jouw tijd komt nog wel. Ondertussen kan je hier leuke ideen op doen!!

En een schuimparty hebben we in de oude school ook een keer gehad jah.. Alleen voor ons niet zo leuk, want ik zat toen denk ik de derde of zow. En alleen de examen mensjes mochten in het schuim..

En het spel: de zwakste schakel hebben we ook jah..

De donderdag ervoor gaan we met een groot gedeelte van HAvo 5 de school saboteren Extreme duivel alle tafels en stoelen worden uit de lokalen gehaald en de leraren kamer plus garderobe wordt volgegooid met bekertjes water.. Zo eens even zien wie er nog les zal hebben!! Extreme duivel

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 19:04

Wij hebben vrijdag examenstunt. Geen idee wat het thema is, behalve de examenklassen mag niemand weten wat er gaat gebeuren.
2 jaar geleden hadden ze fijn alle stoelen uit de hele school (4 verdiepingen + noodlokalen, 1600 leerlingen, dus dat is nogal wat) in het trappenhuis (dus waar je naar boven moet) en in de wc's gezet. Geloof dat we bijna 2 uur bexig zijn geweest met al die stoelen weer terug te zetten Haha!

En vorig jaar waren de haren van alle leraren en leraressen volgespoten met van die haarverf, en rare staartjes in enzo, was ook wel lagge want daar moesten ze dus de hele dag mee lopen.

Ben benieuwd wat ze vrijdag gaan doen!! Wel stom geregeld, iedereen is om 12:15 uit, en waarschijnlijk gaan ze het pas daarna doen dit jaar. Dan gaat dus de helft van de school weg (ik ik ook, lekker t bos in met Nico Haha! )

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 22:35

bij ons was vorig jaar een feest op het schoolplein en ze hadden ook alle leraren wakker gebeld in de nacht, dat hadden ze gefilmt en dat lieten ze zien op dat "feest" het was best droog, maar het grote voordeel was dat ze ook hadden besloten dat we vrij waren. dat was echt precies op het goede moment want ik zou een proefwerk ofzo hebben, dat weet ik nog wel..

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-02 13:41

Steffi dat doen wij dus dit jaar ook met de stoelen en zow.. Maar was het bij jullie dan niet dat iedereen weg ging? Naar huis en zow/ Ik denk dat bij ons dan wel een oplossing zou zijn om allen dueren op slot te doen, mara ja.. waar laat je dan ald ie mensen die geen eerste uur les hadden?