Steeds als ik wil reageren op een berichtje en ik lees de reactie's daarop gaan 9 van de 10 mensen Ontopic! Zo plaatst er iemand een berichtje over het weer, en we eindigen bij Rintje ritsma die kampioen is ( als voorbeeld) Of iemand stelt een vraag over hoefijzers en we eindigen bij de laatste mode kleding. Ik weet dat hier al heel veel overgeklaagt is, en ik doe het zelf perongeluk ook wel eens. Maar sommige lijken er wel een hobby van te maken. Voor diegene die het berichtje plaats is het niet leuk om te lezen, het lijkt of men helemaal niet geintereseerd is in wat de ander te vertellen of vragen heeft. Dan komt er ook natuurlijk nog bij dat bokt in de hoefslag heeft gestaan en er een hele nieuwe groep bij is gekomen.Nu zeg ik niet dat het daaraan ligt, maar voor bokt naamsbekendheid had was het stukken gezelliger met de echte oude groep. Ik beweer niet dat het aan de nieuwelingen ligt, vooral omdat er heel veel nieuwe zijn die meteen in de *groep* toegelaten worden, en ook normaal meedoen, maar er zijn er zat die van alles een lolletje maken. Misschien ben ik wel de enigste die dit opvalt en vinden jullie mij een zeur

Maargoed is stort even *mijn gevoel* hier uit,
Groetjes Ymke