MIJN verhaaltje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-01 22:01

omdat sommige mensen (zal voor de verandering geen namen noemen) vonden dat ik een tabel opblaaste omdat ik een beruchte oneliner maakte. ga ik nu maar een verhaaltje schrijven. spel en typ fouten niet opletten graag.

Er was eens een aapje. die heette geen pip of skip en had ook geen last van rare agresie syndromen. het was een heel lief aapje. dit aapje had een baasje genaamd Bloos (ofja t aapje wilde zn naam niet zeggen dus> Lips are sealed ) toen Bloos op een dag op vakantie ging moest Lips are sealed een nachtje Slapen doen bij Koe . Koe snurkt nogal dus Lips are sealed wilde helemaal niet uit logeren gaan. maar omdat Bloos zich erg op zn reis naar timboektoe had verheugd ging Lips are sealed toch maar naar Koe toe. Koe was een enorm feest Koe en ging dus ook elke avond naar de disco toe. maar Lips are sealed was nog geen 18 dus mocht hij niet de disco in Koe vondt dat ook niet leuk dus ging hij Lips are sealed Id maar vervalsen zodat Lips are sealed toch wel 18 was en ze samen naar de disco konden gaan. Lips are sealed was hier heel blij mee wantd at betekende dat hij een heleboel leuke vrouwtjes apen kon versieren en heel veelalcoholische versnapperingen kon gaan nemen zodat hij het gesnurk van Koe niet hoorde. Dus 's avonds gingen Koe & Lips are sealed op pad richting de discotheek daar stond een brede Cool voor de deur die behoorlijk Boos! was. de Cool vroeg aan Koe hoe oud hij was Koe was zn id vergeten dus moest hij terug naar huis Lips are sealed kon gelukkig zonder dat er vragen werden gesteld doorlopen. Koe liep behoorlijk rood aan en veranderde in Extreme duivel hij was jaloers op Lips are sealed die wel zomaar naar binnen mocht. Toen Extreme duivel terug kwam zag hij dat Lips are sealed zn mond open durfde te doen Haha! . Haha! had overal het hoogste woord en had kuddes leuke meisje som zich heen hangen. ook de nieuwe vlam van Extreme duivel die werd toen nog Frusty en dacht van die pak ik terug dus ging Extreme duivel heel veel drinken en Misselijk Haha! helemaal onder (sjips waar is die smiley nu weer met dat groene spul die is kewl.)en hoe Haha! hierop reageerde weet alleen ik tralalalalalalalalalalalalalala
nu zal ik jhullie nog ff vervelen met de mededeling dat als je het vervolg wilt weten je het boekje voor 9,95 met alle avonturen van Haha! Bloos Extreme duivel kan bestellen bij mij. nananananana

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 22:21

ik wil het boekje ik wil um ik wil um ik wil um!!!!!!!!!!!!! I love them!!!

Viera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 08:52

staan er wel in het boekej ook smiles

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 11:32

ik wil t boekje oook!1 Kwijl Kwijl