Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
Linnie schreef:soooooooow 129,- ????????????????? das wel erug veel man!!! en verkopen ze echt geen voorbedrukte shirts??? he damnzzzzz......
dan kan je dus net zo goed een shirt bij helderman kopen en daar laten bedrukken.....
xxx Linnie

) ben je dan klaar.
Death_Squad schreef:Even iets heel anders,
het is de vraag die alle andere vragen overbodig maakt.... de vraag die sinds mensheugenis op onze lippen brand: Waarom Feyenoord?????
Zoow ff dat eruit van een niet-voetbal fan
dat scheelt al weer een heel stuk. Ik ga natuurlijk geen shirtje kopen maar ja... dat doe ik ook niet van Ajax. Death_Squad schreef:Even iets heel anders,
het is de vraag die alle andere vragen overbodig maakt.... de vraag die sinds mensheugenis op onze lippen brand: Waarom Feyenoord?????
Zoow ff dat eruit van een niet-voetbal fan

Death_Squad schreef:Eigelijk kan je op de vraag ook anders opvatten: wat is een feyenoord shirt waard"
en daar kan je een heeeeele discussie over houden
Death_Squad schreef:Panza's roeleren! K heb t telefoonnummer nog in mijn foon staan, voor als we nog een keer samen uit eten willen he Mike, lekker romantisch een Panza oppeuzelen, en dan een "verrassing" voor iedereen toe!
Ow the Good Old Days
Death_Squad schreef:Nou inweze niet offtopic
want de prijs van 1 feyenoord shirt is nu opgekrigt tot het niveau van romantisch diner voor 2. En da;s meer waard dan een shirt van verschillende reepjes stof
Maar ik had mijjn verrassing mee genomen hoor
en een week later alsnog weg gegooid da's waar!
ach ja ieder zijn club. PSV IS OKÉ OLÉ OLÉ
jaja geef mij maar psv hoor. Maarja ieder zijn clubje he, zoals ik net al zei. Ik ben toch eigenlijk ook wel voor SV Panninge, KNUURKE!!!!!!!!!!