Prijs van Feyenoordshirt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Linnie

Prijs van Feyenoordshirt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-02 20:02

Hey People!!!

I have an question:

Weet iemand hoe duur ongeveer een feyenoordshirt zal gaan kosten???

Ik wil er namenlijk wel eentje gaan halen maar ik weet niet hoe duur die zal zijn.. hoe duur denken jullie??

[edit:BartVB]Titel[/edit]

Linnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-02 20:03

Ojah en dan heb ik het wel over een orgineel feyenoordshirt met naam op de rug en niet over zo'n zonder-naam-op-de-rug feyenoordshirt bij helderman ofzo

xxx Linnie

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 11:01

K heb een beetje zitten rodnkijken op die site van Feyenoord, maar ik kwma niet van die rood-wit gestreepte shirts tegen, laat staan met naam. Ik vermoed wel dat ze een telefoonnummer hebben, maar die heb ik in de gauwigheid niet kunnen vinden op de site van de telefoongids of in de goudengids. Maar k heb hier de adressen en openingstijden even voor je opgezocht, meer kan ik niet voor je doen.

Openingstijden Feyenoord Fanshop Stadion:
Maandag t/m vrijdag: 10.00 tot 17.00 uur
Zaterdag 10.00 tot 16.00 uur
Wedstrijddagen: 3 uur voor aanvang van de wedstrijd tot één uur na afloop van de wedstrijd.

Openingstijden Fanshop Lijnbaan 32, Rotterdam-Centrum:
Maandag: 13.00 uur tot 18.00 uur
Dinsdag t/m donderdag: 9.30 uur tot 18.00 uur
Vrijdag: 9.30 uur tot 21.00 uur
Zaterdag: 9.30 uur tot 18.00 uur
Zondag: 12.00 uur tot 17.00 uur

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 11:04

Voordat we aan de Euro begonnen, kostte zo'n shirt je Fl. 129,95 maar als je een ClubCard bezit van Feyenoord, krijg je nog 10% korting als je hem haalt bij de fanshop. Deze heb je bij de Kuip en in het centrum van Rotterdam (de koopgoot Knipoog)

De belettering kost je trouwens wel extra. Voorbedrukte shirts verkopen ze niet, dus je kan zelf bepalen welke naam je achterop een shirt wil drukken. Dit kost wel een paar dagen voor je het shirt in handen krijgt. Het ligt een beetje aan de naam die je erop wil hebben. Met Ono ben je goedkoop uit, maar als je v. Hooijdonck wil laten drukken kost het je wat meer Knipoog

Linnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-02 15:06

soooooooow 129,- ????????????????? das wel erug veel man!!! en verkopen ze echt geen voorbedrukte shirts??? he damnzzzzz......

dan kan je dus net zo goed een shirt bij helderman kopen en daar laten bedrukken.....

xxx Linnie

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 15:07

Linnie schreef:
soooooooow 129,- ????????????????? das wel erug veel man!!! en verkopen ze echt geen voorbedrukte shirts??? he damnzzzzz......

dan kan je dus net zo goed een shirt bij helderman kopen en daar laten bedrukken.....

xxx Linnie

Ja, maar dat is nog de prijs in guldens he? Knipoog

Maar als je ergens een Feyenoordshirt kan kopen, dan kun je hem daar laten bedrukken inderdaad. Maar als je toch een clubcard hebt (of iemand kent met een clubcard) dan zou ik het toch bij de fanshop laten doen vanwege de korting Lachen

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 21:20

CorrecteMundo allemaal, Clubkaartje is gewoon voor nop aan te vragen bij de FeyenoordKlantenservice (krijg je soms alleen wat post van Feyenoord), maar ik zou meteen een Silvercardje nemen voor komend jaar, kun je lekker elke wedstrijd in de kuip meemaken EN ook nog naar sommige uitwedstrijden!! )owk...deze optie kost je wat meer (maar it beats Teletekst)

(zonder de verplichting naar bijna elke uit wedstrijd te gaan omdat je anders je precious goldcard kwijtraakt)

Overigens leuk die clubkleuren enzo, maar een mooie zwarte trui met voorkant: Feyenoord Rotterdam en
Achterkant: Nobody Likes us, we don't care.
(of wat je dan ook zou willen) is natuurlijk ook wel owk, en voor rond de fl 80 (weer die guldens Lachen ) ben je dan klaar.

Dan nog even een mooi zwart petje en als je trui dan ook een cappuchon heeft die over je petje heentrekken: et voila: A Hoolie is born! Haha!

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 00:43

Even iets heel anders,

het is de vraag die alle andere vragen overbodig maakt.... de vraag die sinds mensheugenis op onze lippen brand: Waarom Feyenoord?????

Zoow ff dat eruit van een niet-voetbal fan

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 00:53

Death_Squad schreef:
Even iets heel anders,

het is de vraag die alle andere vragen overbodig maakt.... de vraag die sinds mensheugenis op onze lippen brand: Waarom Feyenoord?????

Nou... als verstokt Ajax fan moet ik toch toegeven dat Feyenoord ook wel wat heeft. Zeker de laatste tijd. Daarom misschien ?
Alleen moet Van Hooydonk eens een keer een fatsoenlijke kapper opzoeken Knipoog dat scheelt al weer een heel stuk. Ik ga natuurlijk geen shirtje kopen maar ja... dat doe ik ook niet van Ajax.

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 08:43

Death_Squad schreef:
Even iets heel anders,

Tja, zullen we het maar houden op elke gek zijn gebrek? Haha!

Ach ja, je kan voor zoveel clubs kiezen, maar ik denk dat het voor de meeste geen keus is maar gewoon een gevoel dat je meekrijgt.

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 10:22

Waarom Feyenoord?

* De Kuip, Het Stadion
* Het Legioen, de beste supporters van het land
* De club, Tis DE club van Nederland
* De Speelstijl, leuk spel
* T zit in je bloed, in je hoofd, in je ziel
* De beste songteksten horen bij Feyenoord, zingt lekker weg
* Wat wil je nog meer?

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 11:14

tja ik hou het toch nog stiekum bij Ajax Tong uitsteken .

Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Linnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-02 16:08

ajax is nix man!!! zeg nou eerlijk dat is toch geen voetballen meer wat hun doen joh!!!! als feyenoord geen landskampieon wordt gun ik het psv maar tog houd ik het echt voor een sne voor altijd bj FEYENOORD!!!

Enne Sten!!! je heb volkomen gelijk 100000% met je eens !!! feyenoord is gewoon DE club!!

xxx Linnie

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 10:16

Eigelijk kan je op de vraag ook anders opvatten: wat is een feyenoord shirt waard"

en daar kan je een heeeeele discussie over houden Extreme duivel

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 14:09

Death_Squad schreef:
Eigelijk kan je op de vraag ook anders opvatten: wat is een feyenoord shirt waard"

Klopt, maar uiteindelijk kom je tot de volgende conclusie:
Er is geen waarde aan te hechten, simpelweg omdat het zoveel gevoel teweeg brengt en deze weer niet in de waarde, zoals ik je begrijp in euro's/valuta, uit te drukken is Haha!

nikkiemisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 18:22

die van mij was......uhm.................iets van ƒ 130,- ofzo. K weet niet meer precies, maar ik had ook korting van een clubkaart enzo.

denk rond de ƒ 150,- dat je wel kwijt ben met naam. Ik had aanbieding !!! GRATIS NAAM EROP Haha!

xxx

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 11:12

Death_Squad schreef:

Als jij mij een lekkere panza kan voorschotelen kunnen we er altijd over praten! Extreme duivel

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 11:16

Panza's roeleren! K heb t telefoonnummer nog in mijn foon staan, voor als we nog een keer samen uit eten willen he Mike, lekker romantisch een Panza oppeuzelen, en dan een "verrassing" voor iedereen toe!

Ow the Good Old Days Knipoog

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 11:21

Death_Squad schreef:
Panza's roeleren! K heb t telefoonnummer nog in mijn foon staan, voor als we nog een keer samen uit eten willen he Mike, lekker romantisch een Panza oppeuzelen, en dan een "verrassing" voor iedereen toe!

Ow the Good Old Days Knipoog

LOL! Jajaja! En die verassing dan gewoon achterlaten he?

Maar de volgende keer delen we dan 1 panza samen? Zo romantic bij het candlelight? Euh... Hoe bedoel je off-topic!

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 11:32

Nou inweze niet offtopic

want de prijs van 1 feyenoord shirt is nu opgekrigt tot het niveau van romantisch diner voor 2. En da;s meer waard dan een shirt van verschillende reepjes stof Tong uitsteken

Maar ik had mijjn verrassing mee genomen hoor

en een week later alsnog weg gegooid da's waar! Knipoog

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 09:52

Death_Squad schreef:
Nou inweze niet offtopic

want de prijs van 1 feyenoord shirt is nu opgekrigt tot het niveau van romantisch diner voor 2. En da;s meer waard dan een shirt van verschillende reepjes stof Tong uitsteken

Maar ik had mijjn verrassing mee genomen hoor

en een week later alsnog weg gegooid da's waar! Knipoog

Hmmmm... Toch mis ik nog iets!

Je hebt toch zeker wel aan een romantisch deuntje op de achtergrond gedacht he?

En die verassing... Mijn parachutist deed het echt! Haha!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 21:18

tja ik zal mijn mond maar houden over feyenoord Lips are sealed ach ja ieder zijn club. PSV IS OKÉ OLÉ OLÉ *LOL* *LOL* jaja geef mij maar psv hoor. Maarja ieder zijn clubje he, zoals ik net al zei. Ik ben toch eigenlijk ook wel voor SV Panninge, KNUURKE!!!!!!!!!!
maar ff ontopic, ik heb geen flauw idee hoeveel zo'n shirts kosten, veel dat weet ik wel. *LOL*

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 14:50

Euh PSV is inderdaad oke! Party!!
Heereveen vind ik ook wel wat hebben Sigaar
En natuurlijk BVO EMMEN ! Knipoog