Ik heb Outlook Express als mailer (programma). En ik heb 2 mailadressen die daarop binnenkomen (sinds kort). Eén is mijn eigen mail, allemaal sh*tmail eigenlijk (steeds minder omdat ik er geen tijd voor heb en er vreselijk moe van werd), de ander is heel serieus voor mijn 'werk'. Ze worden allebei naar 1 popmailaccount toegestuurd, wat overigens wel veranderd kan worden. Mijn outlook haalt dus van die popmailer mijn mail op, en duwt dat allemaal in mijn postvak in. Als ik wil reply-en komt er altijd mijn persoonlijke reply-adres in te staan. En dát wil ik veranderen. Ik heb alleen geen idee hoe.
Ik weet dat je verschillende accounts aan kan maken. Dat zou dus betekenen dat ik een nieuw popmailadres moet aanvragen (kan best, wordt waarschijnlijk wat moeilijk). En dat ik dan 2 accounts heb die ik elke dag leeghaal. Ik weet dat dat kan (mijn baas heeft dat, ik had het voorheen ook), maar ik vroeg me af of het niet anders kan, dat ik dus per mailtje in kan stellen wat er als reply-adres moet staan. En misschien ook wel dat mijn outlook zelf de verschillende mails scheidt. Dus dat mails die gestuurd zijn aan één van de beide adressen direct in een ander mapje geduwt worden. Kan ook, alleen heb ik weer geen idee hoe.
Concreet heb ik dus 2 problemen: ik wil gebruik maken van twee verschillende reply-adressen (afzenders), en ik wil de mails strikt gescheiden houden.
Iemand enig idee? BVD!
BTW: andere mailer installeren kan waarschijnlijk ook wel (zit ik ook over te denken, outlook sucks), popaccount aanvragen kan natuurlijk ook, maar dat gaat allemaal nog wel even duren, en eigenlijk wil ik het nú oplossen...