Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar las wj dat niet hoeven zijn alle jiongens weg
Ik had het ook gezien, maar vond er geen hol aan niet echt boeind (tje me ma moest het zien
) maar die ad is een arrogante eikel en pimmie is dom tja wat hebben we voor een keus

Cowgirl schreef:Ons land komt heus niet zonder leger hoor. En wat is er mis mee als de dienstplicht weer ingevoerd wordt? Misschien worden die baldadige jongeren weer eens op de plaats gewezen.
Nee hoor helemaal geen slecht idee.
fred lover schreef:Melkert omdat ie steeds van alles roept en vind dat iedereen maar met feiten moet komen.. NIemand uit laten praten maar constant bleren: "kom eens met feiten, onderbouw het eens" Houd ff een tijdje je tetter zeg!! Ondertussen loopt ie Fortuyn op alles af te kraken waar ie mee komt (kan niet zeggen dat dat verkeerd is..).
XoNo"]
[quote="Cowgirl schreef:Ons land komt heus niet zonder leger hoor. En wat is er mis mee als de dienstplicht weer ingevoerd wordt? Misschien worden die baldadige jongeren weer eens op de plaats gewezen.
Citaat:En wat is er mis mee als de dienstplicht weer ingevoerd wordt? Misschien worden die baldadige jongeren weer eens op de plaats gewezen.
Cowgirl schreef:
Pim wil ook niet de geld kraan dichtdraaien, maar alles moet anders worden georganiseerd.
Dokters die alleen maar lopen te vergaderen moeten weer aan het werk. Logisch toch.
Ik zeg niet dat ik op P.F. ga stemmen maar met een hoop dingen heeft hij wel gelijk.(in mijn ogen dan)
kayla schreef:jaja de zoveelste PF discussie hier. Desiree waar blijf je?

dex schreef:...
Fortuyn gaat het toch niet redden. Moet je zien hoeveel zetels hij verliest. Eerst had hij er iets van 26 en laatst zagik iets van 16 dus das heel mooi. Nou die Melkert l*lt ook maar een eind in de wind en en met alle winden mee! ...
, en, wat je er ook van vindt, een prestatie van formaat.fred lover schreef:jep ook zoiets.. Hij wil lucht en land macht afschaffen, zodat wij allemaal maar weer even kunnen gaan vechten in ANDERE landen, bij een stelletje idioten die er zelf zo;n puinzooi van maken.. Ik vind het ronduit belachelijk!! Ik ga niet knokken voor iets wat de schuld is van de mens.. Vele onschuldigen worden er de dupe van en daar wil ik me niet vuil aan maken.. Hij gaat zelf maar lekker.. Kan ie iedereen om ver banketstaaf met zijn arrogante praatjes!!
en pouskintje.. ik snapte der idd al geen bal van.. Maar tsja.. het gaat idd niet over bokkers maar over de mensen irl![]()
En de rest? Hebben jullie allemaal geen mening?