Hoewel ik nog maar weinig bok de laatste tijd ( sowieso nog maar weinig achter de comp. zit prive), hier dan toch weer eens een berichtje van mij!

Als ik er ben lees ik wat bij, maar typ nog maar zelden

Tegenwoordig ben ik dus consulent sociale zaken alias 'casemanager'
( nieuwe benaming ) bij diverse gemeentes.
Nou ja, "tegenwoordig", eigenlijk al vanaf begin december, maar heb vanaf half januari een contract en nu staat het dus vast

Ik wordt gedetacheerd aan de gemeentes, ik heb gemideld 2 a 3 adressen per jaar.
Deze baan bevalt best tot nu toe en het ( jonge) bedrijf biedt veel mogelijkheden voor jonge, 'ambitieuze' mensen als ik
. Is wel prettig, want ik zie mezelf nou ook weer niet 10 jaar hetzelfde doen..Ik heb niet veel vrije dagen, maar wel een leuk salaris, goede groeimogelijkheden en een auto van de zaak

( gloedjenieuw, groot en met trekhaak!
vooral dat laatste keek ik erg naar uit! )Binnenkort ga ik voor een trailer kijken, zodat ik ook op paardenvervoer-gebied geheel onafhankelijk ben. Heeeerlijk!
Kost me wel wat, maar scheelt me een hoop gezeur en 'gebedel'..
En ach, ik weet waar ik voor werk

Met de paarden gaat alles prima, ik rijd nu weer ca. 4 x per week ( lang leve de zomertijd) en 'de kleine' , alias dikkie dik alias Wayorna,
heeft een speelkameraadje, te weten een bijna even oude fjordenmerrie.
Ze zijn echt jut en jul, echt lachen!
Ze worden beiden opgevoed door moeder leorna en opa Roy

ga nu nog ff een tel bijlezen en dan maar weer aan het werk..
Ik zit ca. 7 uur per dag achter de comp., dus thuis heb ik die behoefte niet meer zo..
grz!

.