wie wil..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SuperSmurf

wie wil..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-02 15:02

mij troosten? Ik ben zo snielig.. Huilen Zo hard geleerd voor mijn wi tentamen en ben van een 1,8 naar een 4,2 gegaan.. jeeeuj de zoveelste onvoldoende dit jaar.. Vandaag hafd ik scheikunde en ook dit was een ramp.. Weeeeh, en ik leer zo veeeeel. Ik ben egt snielig.. STa nu een 4 en drie 5-en en hiermee moet ik het doen in mijn examen... Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 16:05

Tja, poe he, hoe moet ik je nu troosten...... Eh..... er zit vooruitgang in? Probeer dat maar als positief puntje te zien Knipoog
Meer dan je best kun je niet doen, dat weet je he...

dimmelim

Re: wie wil..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 16:54

fred lover schreef:
mij troosten? Ik ben zo snielig.. Huilen Zo hard geleerd voor mijn wi tentamen en ben van een 1,8 naar een 4,2 gegaan.. jeeeuj de zoveelste onvoldoende dit jaar.. Vandaag hafd ik scheikunde en ook dit was een ramp.. Weeeeh, en ik leer zo veeeeel. Ik ben egt snielig.. STa nu een 4 en drie 5-en en hiermee moet ik het doen in mijn examen... Huilen

Hee, je hebt je punten nu ruim verdubbeld van een 1,8 naar een 4,2 . Hardstikke knap. Als je dat nou nog een keer doet van een 4,2 naar een 8,4 of meer..... Moet lukken. Ik ga voor je duimen.

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 18:45

balen man. gelukkig heb ik wiskunde laten vallen en heb ik duits gekozen .

gelukkig niet meer leren ik ben VRIJ joepie! nu leren voor mijn examens. Tong uitsteken

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 14:28

Ik wil je best troosten hoor, maar gaat een beetje moeilijk he haha. Tja, ik heb wel een vermoeden hoe hopeloos je je voelt. Ik ging mijn examens in met cijfers waarmee ik bijna niet meer kon zakken.

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 15:05

ik troost je ook hoor! echt balen zeg.....

Maareh samantha, ik wist niet dat je wiskunde kon laten vallen, dat is toch een verplicht vak voor je eindexamen?

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 19:00

ik doe vbo dan moet je kiezen duits of wiskunde nou ik had altijd een 5 voor mijn wiskunde dus heb ik maar gekozen voor duits ik ga mijn examen voor duits in met een 7 dus dat is netjes

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 19:57

Kom op, er zit vooruitgang in!
Ik heb zelf net ook k*tcijfers terug gehad, maar je moet maar zo zien dat je gewoon niet meer dan je best kunt doen!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-02 20:23

dimmelim schreef:
Hee, je hebt je punten nu ruim verdubbeld van een 1,8 naar een 4,2 . Hardstikke knap. Als je dat nou nog een keer doet van een 4,2 naar een 8,4 of meer..... Moet lukken. Ik ga voor je duimen.

hahahaah die is goed zeg!! zit wel wat in jah!!

heel errug bedankt hor allemaal!! Haha! Voel me al een stuk beter!! MAar ik doe het volgedn jaar gewoon nog even over.. Kep een topic gestart met hoe ik het ga doen volgend jaar.. Heb niet zo;n zin om dat nu nog eens uit te leggen dus al je het wil weten? Topic heet: dit is echt knap" geloof ik..

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 17:58

dimmelim"]
[quote="fred lover schreef:

[/quote]
Dat moet wel lukken als we allen duimen en Fred lover ondertussen in zijn boeken kijkt. Haha!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-02 18:30

haha ja zal ik cker doen!! MOet ook nog even een frans herexamen doen en ben al druk aan het leren!!! EN of het me gaat lukken zien we dan wel weer!!