tips kado voor oma die 90 wordt!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

tips kado voor oma die 90 wordt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-02 11:58

Mijn oma wordt de 16e april 90 jaar. Zoals je misschien wel kunt bedenken heeft ze alles al. Wat zou ik haar nu kunnen geven.
Haar verjaardag wordt gevierd in een leuke brasserie, die dag tussen 16-20 uur. Waarschijnlijk zullen dan een aantal familieleden niet komen, familie-perikelen (bah).
Er wordt wat geld ingezameld om met oma naar een juwelier te gaan later en wat moois te kopen. Ik zie dit niet zo zitten, geld geven. Enne wat gebeurt er als dit ooit een erfstuk wordt...
Wie heeft er wat ideën?
Sandra

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 12:46

Ik weet bijna wel zeker dat jouw oma het veel leuker vindt om iets persoonlijks van je te krijgen. Een leuke foto in een mooi lijstje, een tekening van haar kat die ligt te slapen, een mooi doosje met zelfgebakken hartjeskoekjes erin, of wat dacht je van een tegoedbon voor een dagje verwend worden door haar kleindochter? Ophalen, mee uit naar..... (wat ze leuk vindt, dierentuin, museum, shoppen), 's avonds lekker eten, en dan weer thuisgebracht worden (als ze dat lichamelijk nog aankan tenminste).

Toen Dick z'n opa en oma 50 jaar getrouwd waren, hebben we een fotosessie gemaakt van Dick en z'n broer met de aanhang (Alice en ik) met borden etc. waar 50 op stond. Uiteindelijk zat er 1 echt hele gave bij met een verkeersbord, waar de jongens ingeklommen waren en wij van achter vandaan keken.
Misschien is zoiets ook wel te maken ergens met een bord met 90 erop (wel effe oppassen dus *LOL* )

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 14:43

Mijn oma is vorig jaar 90 geworden, wij hebben toen met alle kleinkinderen een fotolijst gemaakt met foto's van iedereen (25 man, waarvan de meesten met aanhang). Erg leuk geworden, hangt op een mooie plaats in de woonkamer.

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 19:35

Wij hebben ons oud tante dit jaar een bon voor een volledige schoonheid behandeling gegeven. Daar was ze nooit van haar leven geweest en het leek ons leuk om haar daar naar toe te brengen. Ze heeft er enorm van genoten en na afloop nog koffie met gebak gegeten, wat rondgetuft door de haven en toen weer naar huis. Ze vond het prachtig en heeft echt genoten van het dagje uit.