. eindelijk kwam hij aan en ging mike eerst helemaal onderzoeken om te kijken of hij geen nekof rugletsel had. gelukkig viel dat mee en toen was zijn gat in zijn koppie aan de beurt. het moest geplakt worden omdat ze bij kleintjes niet zo gauw hechten vanwege het niet stil zitten en de verdoving. had die man dus geen lijm meer
aphotheek gebeld, die had dus ook niets!!! onvoorstelbaar maar waar
ook een andere arts die ze belde zat zonder en eindelijk dan toch een huisarts gevonden die het wel had. dus ik met mijn auto naar die arts gereden om die tube lijm op te halen. echt balachelijk vonden we dat. maar gelukkig is zijn koppie nu gelijmd en hij heeft slechts een lichte hersenschudding. hij kraamde wat wartaal uit maar is niet misselijk of kotsen. nu gaat het al veel beter met hem. hij heeft in zijn drukke speelbui van vandaag al 2 keer dat koppie gestoten en ging dan gelijk weer huilen. tja het is een beweeglijk baasje dat kereltje van ons. dit zal vast niet de laatste keer zijn dat ik bij de dokter beland. helaas kun je zoiets nooit voor zijn. een tijdje geleden speelde hij in het was hok waar ie niet mocht komen en is toen tussen het wasrek geklapt. hij zat met zijn koppie klem tussen die spijltjes. pffffff ik denk dat ie later stuntman word.
)
.
.