We deden dit vorig jaar ook, maar dan voor drugsverslaafde, maar dan hoefden we het niet te brengen. Te gevaarlijk ofzo.  Gaan jullie nog iets doen met school?                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
  We deden dit vorig jaar ook, maar dan voor drugsverslaafde, maar dan hoefden we het niet te brengen. Te gevaarlijk ofzo.  Gaan jullie nog iets doen met school?                                                         
 maar ik ga liever naar de bios dan geld ophalen  

en dat was het denk ik..                                                         

en dat was het denk ik..                                                         
                                                         Sabien_Horsi schreef:Ik zeg niet dat ik niet iets goeds wil doen voor een ander.. Ik vind het alleen zo dom dat iedereen iets leuks gaat doen, en WIJ weer eens niet..
 . Jullie doen ook iets heel tofs, maar dan voor andere mensen. Dat is toch de ware kerstgedachte? Help een ander ipv jezelf?  Wij hadden altijd op school 'kerstwijding', erg saai en christelijk 

Weet nog niet wat we gaan doen 
 We gaan in iederegeval de donderdag ervoor met onze mentrix een kerstontbijt houden.. 
 Tijdens lesuren 
 Lieve mentrix heb ik he 

.
.                                                         
) en dat is altijd in samenwerking met Amnesty. Dus wordt elk jaar weer duidelijk gemaakt dat we met Kerst eens aan de mensen moeten denken die het niet zo goed hebben enzo. Tot zover het serieuze deel bij ons op school, daarnaast is er ook nog elk jaar gala voor de bovenbouw en disco voor de andere klassen.                                                         
 En die vrijdag gaan we zwemmen 

Ik zou het juist leuk vinden om de oudere mensen blij te maken ookal gaan andere klassen iets anders doen. 
 tenminste dat vind ik...