Wat zou jij doen als je partner je slaat?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Racekees

Berichten: 1218
Geregistreerd: 19-05-05
Woonplaats: Dúh Háág!![HákkúhBáR]

Re: Wat zou jij doen als je partner je slaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:42

Sorane schreef:
@racekees

Je kan beter je mond houden. Je l ult jezelf alleen maar meer en meer vast.
Jij bent de gene die heel fout gehandeld heeft! Je bent er blijkbaar nog trots op ook!

Ik hoop dat jij snel krijgt wat je verdient!!!

En ik hoop dat andere meisjes het wel uit hun hoofd laten om ooit bij jou in de buurt te komen.

Zij had jou niet mogen slaan, maar jij bent vele malen sterker dan een gemiddeld meisje. Jij had haar NOOIT!! mogen slaan.
ik help het je hopen
Ben je hier eigenlijk voor vervolgt? Heeft het meisje aangifte gedaan? Ik had dat namelijk wel gedaan voor zover er nog iets van je over wat om te laten voorkomen.

ik help het je hopen dat ik een keer de verkeerde tegen kom maar dat moet dan wel op de kazerne zijn

Racekees

Berichten: 1218
Geregistreerd: 19-05-05
Woonplaats: Dúh Háág!![HákkúhBáR]

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:44

Quellian schreef:
Racekees schreef:
joh ik drink zowiezo niet meer en ik drink na die avond niet meer omdat ik zie wat ervan kan komen


Oké, ik leg de nadruk elders in de zin...

I.p.v. 'Dus... JIJ was diegene met de kwade dronk?' maak ik er 'Dus... jij WAS diegene met de kwade dronk?' van.

Wil je m nu nog een keer beantwoorden?

nee ik had niks gedronken

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:46

Wel goed lezen he mensen... Zijn vriendin had gedronken, en hij drinkt niet meer omdat hij bij zijn vriendin heeft gezien wat drank met je kan doen...

Op welke kazerne zit je? Zit je nog in de AMO gezien je leeftijd?

Racekees

Berichten: 1218
Geregistreerd: 19-05-05
Woonplaats: Dúh Háág!![HákkúhBáR]

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:47

griebels schreef:
Wel goed lezen he mensen... Zijn vriendin had gedronken, en hij drinkt niet meer omdat hij bij zijn vriendin heeft gezien wat drank met je kan doen...

Op welke kazerne zit je? Zit je nog in de AMO gezien je leeftijd?

nee ik moet nog gaan ik ga eind januari naar schaarsbergen

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:49

Ik heb echt geen idee hoe ik zou reageren, echt niet......
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mijn vriend mij ooit een tik zou geven, daar is hij de persoon niet voor (maar goed; ik weet ook dat je nooit nooit kan zeggen...).
Wat dat betreft ben ik zelf meer degene van ons twee die echt helemaal door het lint kan gaan maar mijn vriendje is zo'n rustig en kalm persoon dat ik meestal wel vrij snel kalmeer.

Natuurlijk zeg ik nu dat ik echt wel weg ben als hij zou slaan, maar helaas heb ik ook soortgelijke situaties gezien in mijn omgeving en ik weet dat het véél makkelijker gezegd is dan gedaan.

God, wat komt huiselijk geweld toch eigenlijk nog vreselijk veel voor!

SuusJa

Berichten: 3042
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Druten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 21:24

griebels schreef:
SuusJa schreef:
Sweetseline, Of hij heeft veel krachtgezet ( hij doet aan bodybuilding), Of hij heeft gewoon doelgericht geslagen, of hij kan niet slaan.


Nadat ik foto's van hem met zijn brommertje heb gezien kan ik niet ontdekken dat hij aan bodybuilding doet hoor. Ik zie alleen maar een schraal ventje met een bomberjack...



Het SCHIJNT toch echt zo te zijn hoor

Zie hier: viewtopic.php?f=76&t=467879&hilit=


En huiselijk geweld komt volgens mij best veel voor. Was gister nog op tv. Weet even niet welk programma. Maar het ging erover dat een vrouw 25 jaar lang mishandeld werd door haar man en dat ze zovaak naar de huisarts hiervoor is geweest dat ze zelf niet meer weer hoevaak. En de huisarts vroeg haar niets. Ze willen nu de huisartsen etc. nu zo opleiden dat ze beter huiselijk geweld kunnen herkennen. Je zag ook een aantal foto's van slachtoffers en dat zag er echt erg uit! Zelfs een tandarts zou het al moeten kunnen herkennen, door bepaalde manier dat je tegen de tanden aan slaat.

Ja het was Nova volgens mij. Kijk anders maar even bij www.uitzendinggemist.nl

Racekees

Berichten: 1218
Geregistreerd: 19-05-05
Woonplaats: Dúh Háág!![HákkúhBáR]

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 21:29

SuusJa schreef:
griebels schreef:
Nadat ik foto's van hem met zijn brommertje heb gezien kan ik niet ontdekken dat hij aan bodybuilding doet hoor. Ik zie alleen maar een schraal ventje met een bomberjack...



Het SCHIJNT toch echt zo te zijn hoor

Zie hier: viewtopic.php?f=76&t=467879&hilit=


En huiselijk geweld komt volgens mij best veel voor. Was gister nog op tv. Weet even niet welk programma. Maar het ging erover dat een vrouw 25 jaar lang mishandeld werd door haar man en dat ze zovaak naar de huisarts hiervoor is geweest dat ze zelf niet meer weer hoevaak. En de huisarts vroeg haar niets. Ze willen nu de huisartsen etc. nu zo opleiden dat ze beter huiselijk geweld kunnen herkennen. Je zag ook een aantal foto's van slachtoffers en dat zag er echt erg uit! Zelfs een tandarts zou het al moeten kunnen herkennen, door bepaalde manier dat je tegen de tanden aan slaat.

Ja het was Nova volgens mij. Kijk anders maar even bij www.uitzendinggemist.nl

hey geen slapende honden wakker maken he
[/quote]
[/quote]

marije86

Berichten: 1657
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: groningen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 21:35

ik heb het mee gemaakt,de eerste keren sloeg ik heel dapper terug,alleen dat maakte het alleen maar erger
toen heb ik spijt gehad dat ik niet meteen vertrokken ben,als ik nu in zo'n situatie zou zitten zou ik hem meteen smeren

Lolleke

Berichten: 2970
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Discworld

Re: Wat zou jij doen als je partner je slaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 21:36

btw, wil nog even over het verhaal van racekees
Ik dnek dat de vriending van racekees knock out is geslagen door een doelgerichte mep...
zij is begonnen met meppen ed omdat ze dronken was.
Je kan weglopen...dnek dat ze m achternagegaan was, zo gek zijn ze dan wel.
Hij haalt uit voor zelfverdediging..het was een lompe klap waarschijnlijk...
als iemand die zullen we maar subtiel zeggen lazarus is, een gerichte klap op zn kop krijgt kunnen ze idd op de ic terechtkomen
(al is het er maar een niet eens es zo hard.)
niet meer wakker willen worden, beschadigingen die ze niet kunnen merken als ze niet bij is ed.

dus moet bij deze het verhaal van racekees in twijfel trekken.
Hierbij zeg ik echter niet dat jij goed hebt gedaan!!!
je had dr ook op kunnen pakken bij dr armen zodat ze niks meer kon!!


en douni: Denk dat jij eens na moet gaan denken over jouw vriendin en de hulp die jij haar geeft..
tzja ze heeft al 5 jaar met m...haar relatie, ik zeg wel dat het fout is maar ik bemoei me er niet mee....
wat als ie dronken is'??? en dr helemaal in elkaar slaat???
asjeblief probeer haar te gaan helpen op een iets actievere manier!!
ze moet uit die sleur...
ook zij verdient het niet om geslagen te worden!

SuusJa

Berichten: 3042
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Druten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 22:04

@ lotteke , douni kan die keuze niet voor haar maken, dat zal die vriendin zelf moeten doen. Douni kan haar gewoon niet meer dan steunen. Als douni zou zeggen dat ze bij hem weg moet en dat doet ze dan ook en ze krijgt hiervan spijt kijkt ze douni hiervoor aan. Als ze bij hem blijft dan krijg je het gezeur van 'Ja maar douni had gezegd dat ik moest gaan, gelukkig heb ik niet geluisterd naar haar'. Ze kan je gewoon de rug toekeren en dan heb je helemaal geen controle meer.
De enigste die deze keuze kan maken is zijzelf en het enigste wat douni in dit geval kan doen is denk ik alleen maar haar steunen op wat voor manier dan ook en welke keuze ze ook maakt.

@ Racekees, Maar het is toch zo? je doet toch aan bodybuilding? Of ben je gestopt? Nog wat gegroeit??

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 22:06

Racekees schreef:
hey geen slapende honden wakker maken he


TE LAAT!!!
Heb ook nog gereageerd in dat topic

Racekees

Berichten: 1218
Geregistreerd: 19-05-05
Woonplaats: Dúh Háág!![HákkúhBáR]

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 22:12

SuusJa schreef:
@ lotteke , douni kan die keuze niet voor haar maken, dat zal die vriendin zelf moeten doen. Douni kan haar gewoon niet meer dan steunen. Als douni zou zeggen dat ze bij hem weg moet en dat doet ze dan ook en ze krijgt hiervan spijt kijkt ze douni hiervoor aan. Als ze bij hem blijft dan krijg je het gezeur van 'Ja maar douni had gezegd dat ik moest gaan, gelukkig heb ik niet geluisterd naar haar'. Ze kan je gewoon de rug toekeren en dan heb je helemaal geen controle meer.
De enigste die deze keuze kan maken is zijzelf en het enigste wat douni in dit geval kan doen is denk ik alleen maar haar steunen op wat voor manier dan ook en welke keuze ze ook maakt.

@ Racekees, Maar het is toch zo? je doet toch aan bodybuilding? Of ben je gestopt? Nog wat gegroeit??

doe er nog steeds aan ja en ben ook nog gegroeit

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 22:19

Nieuwe foto dan in dat andere topic

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 22:19

Hahaha Ja ff laten zien natuurlijk he

Racekees

Berichten: 1218
Geregistreerd: 19-05-05
Woonplaats: Dúh Háág!![HákkúhBáR]

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 22:22

griebels schreef:
Nieuwe foto dan in dat andere topic

zal ik binnenkort wel even maken (morgen dus )

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 22:24

Ben benieuwd...
nog een offtopic vraagje en dan houd ik er in dit topic over op... Hoe groot ben je?

Racekees

Berichten: 1218
Geregistreerd: 19-05-05
Woonplaats: Dúh Háág!![HákkúhBáR]

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 22:25

griebels schreef:
Ben benieuwd...
nog een offtopic vraagje en dan houd ik er in dit topic over op... Hoe groot ben je?

ben 1,84

Noon
Berichten: 2018
Geregistreerd: 25-03-05
Woonplaats: Overijssel, Enschede

Re: Wat zou jij doen als je partner je slaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 22:44

Damn, wat een verhalen...ben blij dat het mij nog nooit is overkomen althans niet als het gaat om 'vriendjes' wel om vrienden... maar dat is 9 van de 10 keer nog iedere keer mn eigen schuld geweest. ben namelijk stiekem nogal een opvliegend typje en als een 'goeie' vriend van me mij weer eens aan het pesten was dan kon ik hem iedere keer wel een mep verkopen en hij sloeg mij nooit maar dan ook nooit terug. hij duwde me wel ofzow en dan werd ik natuurlijk nog pissiger...

ik heb echt geen flauw idee wat ik zou doen als mijn 'partner' ooit uit zou halen naar mij...denk dat ik waarschijnlijk over de rooie zou gaan en idd met dingen zou gaan smijten en met dingen zou gaan slaan...en daarna op zou stappen. maar je weet het niet totdat het je overkomt denk ik.

alhoewel...het zit een beetje in mn genen mijn moeder heeft mijn vader ooit bijna zijn ribben gebroken toen ze ruzie hadden. (heeft aan vechtsport gedaan he, dan krijg je dat )

het is natuurlijk wel anders als diegene je helemaal verrot zou slaan, dan zou je hem denk ik alleen maar zo snel mogelijk willen smeren...

heb laatst trouwens wel een verhaal gehoord over een meisje die ik heel vaag ken: haar ex - vriend (heeft hij alleen nog niet zo goed door) sloeg haar ook, en stalkte haar elke keer. maar ze durfde hem niet aan te geven ondanks hij 2 jaar voorwaardelijk had. maar ze was kennelijk bang dat wanneer hij vrij zou komen dat hij haar dan weer achterna zou gaan. en toen dacht ik idd van maar dan zit hij wel mooi 2 jaar opgesloten en als hij eruit komt en hij doet 1 keer wat dan is hij weer de pineut...maar wie zegt dat zij daar dan levend wegkomt?

je weet het niet...

goldflower

Berichten: 2288
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Westland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 22:57

SuusJa schreef:
Sweetseline, Of hij heeft veel krachtgezet ( hij doet aan bodybuilding), Of hij heeft gewoon doelgericht geslagen, of hij kan niet slaan.


Nadat ik foto's van hem met zijn brommertje heb gezien kan ik niet ontdekken dat hij aan bodybuilding doet hoor. Ik zie alleen maar een schraal ventje met een bomberjack...
[/quote]


Nou dat vond ik nou ook dus denk dat ze ook flink out was door de drank


Oke ik geef toe ,ik heb de foto,s gezien van racekees en zo iel is hij nie meer,mja daar ging dit topic nie over toch
[/quote]

goldflower

Berichten: 2288
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Westland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 22:58

Waarom gaat dat achtelijke quote toch steeds verkeerd f*uck

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 23:06


Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Wat zou jij doen als je partner je slaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 23:07

Ik denk dat het er wel aan ligt in wat voor situatie je zit en hoe erg de ruzie is. Nu zal ik zeggen ik pak de eerste de beste kandelaar, stoel weet ik het en sla zn hersens in (ik denk dat als ik het niet zou doen mn vader en broer het wel doen en echt niks meer van hem heel laten), en EXIT. Maar zou het door drank zijn weet ik uit ervaring dat je dat soort mensen even beter met rust kan laten.. de volgende dag erover praten en hem alsnog de deur wijzen.

Anoniem

Re: Wat zou jij doen als je partner je slaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 00:17

Ach van die bodybuilding gevalletjes ben ik in de sportschool genoeg tegen gekomen. Bijna allemaal dezelfde typjes.

En Racekees jij komt de verkeerde vast nog wel eens tegen.
Maar mensen die een ander dusdanig gemolesteerd hebben mogen die het leger nog in dan? Of is dat juist een positief punt tijdens een solicitatie gesprek?

Ik denk dat ik me verder maar afzijdig ga houden voor ik dingen ga zeggen waar ik later spijt van krijg.

Douni

Berichten: 1940
Geregistreerd: 20-10-04
Woonplaats: Axel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 00:28

SuusJa schreef:
@ lotteke , douni kan die keuze niet voor haar maken, dat zal die vriendin zelf moeten doen. Douni kan haar gewoon niet meer dan steunen. Als douni zou zeggen dat ze bij hem weg moet en dat doet ze dan ook en ze krijgt hiervan spijt kijkt ze douni hiervoor aan. Als ze bij hem blijft dan krijg je het gezeur van 'Ja maar douni had gezegd dat ik moest gaan, gelukkig heb ik niet geluisterd naar haar'. Ze kan je gewoon de rug toekeren en dan heb je helemaal geen controle meer.
De enigste die deze keuze kan maken is zijzelf en het enigste wat douni in dit geval kan doen is denk ik alleen maar haar steunen op wat voor manier dan ook en welke keuze ze ook maakt.


Bedankt, sommige mensen denken na in plaats van te gaan speculeren.

Marigold

Berichten: 12611
Geregistreerd: 11-03-05
Woonplaats: Noorden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 00:41

Douni schreef:
SuusJa schreef:
@ lotteke , douni kan die keuze niet voor haar maken, dat zal die vriendin zelf moeten doen. Douni kan haar gewoon niet meer dan steunen. Als douni zou zeggen dat ze bij hem weg moet en dat doet ze dan ook en ze krijgt hiervan spijt kijkt ze douni hiervoor aan. Als ze bij hem blijft dan krijg je het gezeur van 'Ja maar douni had gezegd dat ik moest gaan, gelukkig heb ik niet geluisterd naar haar'. Ze kan je gewoon de rug toekeren en dan heb je helemaal geen controle meer.
De enigste die deze keuze kan maken is zijzelf en het enigste wat douni in dit geval kan doen is denk ik alleen maar haar steunen op wat voor manier dan ook en welke keuze ze ook maakt.


Bedankt, sommige mensen denken na in plaats van te gaan speculeren.


in zo'n geval is het gewoon super belangrijk dat je als vriendin naast haar blijft staan
er altijd en onvoorwaardelijk voor haar bent, al duurt het nog zo lang en komt ze nog zo vaak naar je toe.
als je nu gaat veroordelen of steeds zegt dat ze bij hem weg moet gaan dan heb je kans dat ze juist partij kiest voor de jongen en verlies je haar uit zich en is ze kwetsbaarder dan nu.
verder loop je grote kans dat ze dan besluit om niet langer alles aan je te vertellen!!

ze moet ooit zelf een keuze maken om weg te gaan, dat kan echt niemand voor haar doen, ik neem aan dat ze slim genoeg is om te weten dat dit niet normaal is..
ik snap echt hoe triest en hoe moeilijk het moet zijn.......