Onze poes is krols

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

greetje

Onze poes is krols

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-02 08:36

Ja we hebben een krolse poes in huis. Bzz en kleine plasjes doen en naar de katers roepen buiten. Niet zo vreemd natuurlijk denken jullie het is voorjaar maar.....ze is in januari gesteriliseerd. Verward Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt?

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 09:17

Nee, wel dat ze moet gesterliseerd worden.

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 15:44

ow jammer zeg!! Ik wilde je net gaan feliciteren!!! zou je waarschijnlijk jonge poesjes krijgen dacht ik.. Maar niet dus.. Maaruh wanneer is ze gesteriliseerd? Als het nog niet zo lang geleden gebeurt is kan het misschien wel zijn dat er nog hormonen in haar lijfje zitten? Verward

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 17:09

Het is al wel vorige zomer dat het gebeurt is met die poes. Maar ja nu janken he. Lips are sealed

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 18:06

Nora schreef:
dus gisteravond lagen ze gewoon te krikken bah

krikken??? Haha!

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-02 19:06

Dit zei Zannekin(dierenarts) Nog bedankt Zannekin
Inderdaad, wanneer er een stukje eierstok achterblijft wordt de poes gewoon weer krols.
Normaal worden de eierstokken volledig weggehaald maar als je toevallig iets te dicht bij de eierstok zelf snijdt en er blijft een brokje zitten dan kunnen die cellen in leven blijven en verder gaan hormonen produceren waardoor je poes gewoon blijft cycleren. Pech gehad zou ik zeggen maar misschien kan het wel aangenamer zijn voor de poes ...

guidolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 19:30

onze poes was dat een tijdje geleden ook... zit ze ook de hele dag zo keihard te mauwen?? (wordt je gek van he? Lips are sealed )
we hadden een kattenluikje en toen we de volgende morgen beneden kwamen had ze 6 katers naar binnen gelokt... (die hadden lekker alles onder gesproeid }> )
maar goed, ze krijgt dus binnenkort kleine poesjes Haha!

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 18:47

greetje schreef:
Dit zei Zannekin(dierenarts) Nog bedankt Zannekin
Inderdaad, wanneer er een stukje eierstok achterblijft wordt de poes gewoon weer krols.
Normaal worden de eierstokken volledig weggehaald maar als je toevallig iets te dicht bij de eierstok zelf snijdt en er blijft een brokje zitten dan kunnen die cellen in leven blijven en verder gaan hormonen produceren waardoor je poes gewoon blijft cycleren. Pech gehad zou ik zeggen maar misschien kan het wel aangenamer zijn voor de poes ...

Interessant zeg, dat wist ik helemaal niet!
Vandaar dat onze poes nogal "kroelerig" is Haha!

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 21:29

s
Laatst bijgewerkt door janna op 03-05-22 08:49, in het totaal 1 keer bewerkt

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-02 08:57

Dan denk ik dat jij een hele schrandere kat hebt Janna Haha! Die van ons is nu ook zo miauwerig maar plast ook nu kleine plasjes in huis. Mijn man wilde gisteren even zijn schoenen aan doen en had gelijk een natte sok Haha! Lekker ding dus. Haha! Maar enfin ik ga nu geregeld even met een azijnwatertje rond, even geurtje wissen Haha!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 14:53

janna schreef:
Net hield ze trouwens ook een heel verhaal tegen me.. ze wilde naar buiten, maar de deur was dicht. Kwam ze even vertellen }> .

Dan zou ik haar eens hier langs laten komen.. Onze Debby wil je poes wel leren hoe ze een deur op en moet krijgen. Daar is ze erg goed in!! Haha! Erg verveldend wanneer je juist wil dat ze binne blijven, maar zij het er niet mee eens is.. "ik doe lekker tog de duer open" Haha!

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 23:11

s