nou zeg...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SuperSmurf

nou zeg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-02 21:12

Vandaag kwam koen eindelijk naar me toe.. (mentor/coordinator) om te vragen waar ik ben geweest al die gespijbelde uren.. Hmm hij was niet zo blij.. Vooral omdat ik een tijdje geleden ook zo vreselijk veel gespijbeld had en al die uren in gehaald had.. Blijkbaar hefet dat volgens hem geen nut.. Dus ik hoefde niet na te blijven.. maar hij zou wel gelijk mijn ouders bellen.. Hmmz dat von ik nou weer iets minder zeej ik.. Naja na een tijdje heeft hij me gematst en hij zou niet me ouders bellen en ik hoef ook nix in te halen, maar voortaan moet ik dan wel naar de lessen gaan.. Tsja dat moest ik voorheen ook al alleen deed ik het niet..
Tsja.. hij vond dat ik er tog maar alles aan moest doen om alsnog te slagen en dus naar de le smoest gaan. Maar ik vond dat dat helemala geen nut had ondat ik me al het hele jaar helemaal kapot werk voor die pokke school en ik haal alleen maar onvoldoendes.. Laatste tentamen week had ik 6 van de 8 onvoldoendes.. Tsja das niet zo best.. EN dan moet ik naar de lessen?? Alsof dat nut heeft! Dat heb ik twee jaar lang braaf gedaan, twee jaar lang helemaal kapot gewerkt en zie het resultaat.. Met 4 onvoldoendes mijn examen in.. Ja nee dat gata me echt lukken zeg!!
Maar eigelijk is het wel goed wat hij heeft gedaa hoor.. Weet ik ook wel.. Want dat is de enige manier om mi weer in de lessen te krijgen.. EN ik weet wel dat ik wel moet gaan, maar die kl*te cijfders werken nou eenmaal niet echt bemoedigend of zow!! naja.. ik zie het allemaal wel.. Komende weken zal ik dus niet meer kunnen spijbelen.. Normaal mogen we een uur per week spijbelen maar ik denk dat ik dat zelfs niet meer mag.. tsja wel mijn eigen schuld.. maar ja.. was tog een beetje depri vandaag...

Kinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 10:38

ik snap dat die cijfers je niet motiveren om door te gaan, zou je niet met je mentor kunnen bespreken of je een niveau lager mag doen, ik weet niet wat je nu doet. Als je hogere cijfers haalt dan vind je het ook weer nuttig om naar de lessen te gaan etc. En het geeft natuurlijk een veel beter gevoel!
Succes!

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 17:41

tja maar als je in 5 havo zit is het bv errug lastig om 5 mavo te doen Haha!
ik zit nu met het zelfde probleem
ben NOG niet aangesproken op me spijbelen ( doe het met mate Lachen )

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-02 19:35

wahahahah ik wil wel 5 mavo doen hoor!! hihi.
en tja.. ik begon ook met een uurtje.. en later nog maar es een uurtje en dat werden hele dagen.. Slecht.. ik weet het, maar het gata zo makkelijk.. Wanneer ik te laat ben, is het" oh dan ga ik tog gewoon niet" en dat denk je steeds makkelijker naarmate je het vaker doet.. en uiteindelijk gaat het om hele dagen.. Dus eigelijk is het echt heel goed wattie heeft gedaan, maar fijn is anders..
En als je het anders bekijkt is het op zich ook best banketstaaf voor hem want hij heeft vrij veel gedaan om te helpen... Niet ehct met resultaat, maar het gaat om het idee!! En als ik dan maar besluit om het op te geven en niet naar de lessen te gaan.. tsja..

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 12:36

Gewoon nog ff doorzetten!!!
Mijn vriend ging met 4 of 5 onvoldoendes zijn examens in (havo)
en is er met 1 uitgekomen en dus vet geslaagd!
Het mavo examen is een eitje. Dat moet ook wel als heel de mavo bvij ons op schoolo geslaagd was.
Kom op, zet nog ff door!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-02 13:56

thx voor de peptalk al heeft het weinig zin.. Ik ben nu wiskunde aan het leren en daar hebben we zo;n leuke grafische rekenmachine bij.. en dan wordt er ineens gezegd: doe dit en dit met dat ding, maar er staat nergens HOE ik het moet doen.. Dat ding heeft ondertussen letterlijk ale hoeken van mijn kamer gezien en ik ben nu werkelijk wanhopig!! Ik sna eindelijk es een keer de wiskunde en nu doet dat ding weer niet wat ik wil!! Wie dat ding ooit heeft uitgevonden moeten ze afschieten!! Al die stomme functies en weet ik het wat allemaal! Ik kan nooit onthouden waar nou precsies welke functie zit, zoveel knopjes zijn der.. Daar ben ik al een uur mee bezig.. om alleen al te vinden waar een bepaalde functie zit... En ik heb maar drie uur voor mijn examen!! Frusty

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 14:49

Euh... ik weet niet of ze het verandert hebben ofzo? maar in mijn tijd Knipoog
was het zo dat een overgangs rapport van 3 naar 4 havo al hetzelfde waard is als een mavo c/d diploma.
Vanuit 3 havo kon je terug gezet worden naar 4 mavo, (alleen als je hakken over de sloot al in 3 havo terecht kwam en het echt heeeeel slecht deed wilde ze mensen naar 3 mavo terug plaatsen)
na het slagen van 4 mavo kwamen er mensen naar 4 havo toe.

Als ze je aanmoedigen om 5 havo toch te gaan proberen te halen, hebben ze je iig niet op gegeven *LOL*

Het 3de jaar havo/vwo was ik 30% aanwezig, maar ging wel over met 8-en 9-ens en een 10....1 vette onvoldoende voor het meest afwezige vak Frans ( Misselijk ) en daardoor kon ik over naar de havo, 1 jr extra vwo had ik geen trek in.

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-02 15:40

Waarom denk je dat dat veranderd is orri? Naar mijn wteen is dat nog steeds hetzelfde.. Ik kan dan ook niet meer een niveau lager omdat ik al mijn mavo diploma heb, door 5 havo te halen...

Misschein weet ik zelfs wel wat ik hierna wil gaan doen!! Misschien tog maar zoiets als paardenhouderij of zow.. Dacht altidj dat je daramee alleen een eigen stal kon beginnen en dus geld moet hebben, maar nu blijkt dat je er dus lijkbaar heel veel mee kan.. Dat wist ik niet!! dus binnenkort ga ik met een vriendin tog maar naar een open dag als die er nog zijn ..