Ik heb een aantal weken geleden een Dell pc besteld welke geleverd zou worden door UPS, dit duurde al langer dan gepland maar uiteindelijk kon ik hem dan toch met Track&Trace zien vertrekken vanuit Ierland.
Nou zou hij hier gister al moeten zijn, volgens de site was hij vanuit Amsterdam op weg naar Obdam, maar alles kwam, behalve de PC.

gebeld met Dell: Ja mevrouw, als het na 17:30 is dan gaan de vrachtwagens terug naar het depot en kunt u het morgen verwachten

Nou vooruit, ben wel de hele dag thuis gebleven omdat ik het voor zaterdag moet hebben (verjaardagskado) maar dan maar wachten tot morgen (donderdag) er zit niets anders op.
Vandaag weer de gehele dag thuis gebleven, vanmorgen als een speer boodschappen gedaan, hele dag wachten maar weer niets. Andere PC al op de router aangesloten. Vanmorgen stond er wel op de site dat hij VANDAAG geleverd werd, maar 2 uur later was dat niet meer te zien

Weer gebeld met Dell: Ja mevrouw, volgens de gegevens is het zoek, u hoeft het sowieso niet voor Maandag te verwachten." Nou lekker is dat

Nu moet ik dus over 3 dagen nog eens bellen (word dus wel maandag) en mocht het er dan nog niet zijn dan moet Dell het traceren en eventueel een nieuwe pc leveren, daar gaat dan wel weer een dikke 2 weken overheen.

Lekker is dat, een pc van dik 800 euro ZOEK, en geen idee wanneer ik het kan verwachten. Mag toch wel aannemen dat ze dat even heel goed gaan uitzoeken daar. En daar zit je dan weken op te wachten! Wat ben ik kwaad

Wie heeft er ervaringen met dit soort dingen en dan met name met UPS?