Volgens mij staat er iets op mijn rug of voorhoofd of waar dan ook in de trant van 'rij mij van de weg af'.
Eerste voorval, zie:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... dorpgenoot
Gister reed ik tweespan met de meiden, achterop zat Els, een dorpsgenoot, heeft vroeger paarden gehad en vind het heel leuk om af en toe mee te gaan met de wagen.
Els is in het dorp geboren en getogen, kent iedereen en iedereen kent Els.
Wij rijden dus netjes aan de rechterkant van de weg, komt een auto tegemoetkomend aangescheurd, vol het gas erop. Rijdt recht op me in, gaat op het laatste moment opzij om vervolgens weer naar mijn kant te komen.
Ik kon de meiden opzij trekken. Auto scheurt door, parkeert op het erf van de mvr. uit bovenstaand topic.
Begint vervolgens te schelden dat ik moet Oprotten met die pony's en wegwezen van de weg met die kar!
Els roept dus nog dat het een openbare weg is maar daar heeft meneer niks mee te maken, ik moet gewoon oprotten. Meneer blijkt dus te zijn....(Els herkende hem, ik ken die hele vent niet......) JUIST, de echtgenoot van de mvr.!
Gevolg: ik durf nu de weg niet meer op aangespannen. Ik woon in de polder en we hebben ook hele smalle dijkpaden, daar wil ik meneer niet tegenkomen, dan gaat het echt fout.
Omdat er weer geen letsel is (behalve psychisch want ik durf dus niet meer de weg op! Stel je voor dat het nog eens gebeurt en Robin -dochter- zit achterop de wagen en we storten de sloot in ofzo!
Morgen om 11.00 komt de wijkagent weer langs. Zal waarschijnlijk wel weer niks worden qua aangifte.
Wie heeft een tip / idee waar ik de aangifte op kan gooien? Bedreiging? Poging tot vernieling? Geestelijke schade?
Hoop dat jullie nog even snel met me mee willen denken voor 11.00 uur morgenochtend!
THANX!