bah over 2 weken moet ik eindexamen doen Hebben de eindexamen mensen onder ons al wat geleerd???? Ik ken bijna alles al xxx Roos
Bartje
Geplaatst: 01-05-01 22:19
over 2 weken?? wanneer beginnen jouw examens dan?
Bij jou toch de 21ste Kimmy??
iig alvast succes!!!
miseryfox
Geplaatst: 01-05-01 23:37
waaaaaaaaat dat kan je nie menen???
ken je alles al... mmmm... stress...stress...stress ik probeer deze week t beginnen maar t lukt nie zo heel goed.. en volgende week moet k gewoon de hele week naar school... aaaaaaaaaah... tijdnood mensen!!!!! hellup!!!!!!!!!
zo haal k t nooit
kben flink de
R_MW
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 11:04
Mijn eerste examen is 16 mei. HELLUP!!! Ik ken alles al omdat als ik nu zou beginnen ik echt super ga stressen. Maar iedereen verklaard me voor gek hoor. Dus als je nu begint dan haal je het echt zeker weten nog wel . Heel veel succes en alle examenbokkers gaan slagen daar ben ik van overtuigd! xxx Roos
R_MW
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 11:09
Hee Sharda, ik lees net dat jij ook in augustus 18 wordt. Ik ook Ik ben 3 augustus jarig. Staat Worst nog op Lies Beuker? Dat vond ik zo'n toffe fjord! En Velvet? Dat vosje? Die wilde een vriendin en ik nog kopen ongeveer 5 jaar geleden. Maar het mocht natuurlijk niet van onze ouders . Bij Lies Beuker staan wel leuke paardjes vind ik. Ik kwam altijd mee met een vriendin toen Lies nog op haar oude stekkie zat. De nieuwe manege heb ik nog nooit gezien maar volgens mij is die echt groot. xxx Roos
Pink_Horizon
Geplaatst: 02-05-01 11:41
bah jah hou op over de eindexamens ik ga en! arg ik ken nog gewoon nix (nou ja, de helft zijn teksten en met en heb ik geen moeite dus alleen bio, eco en wis nog)... zucht* hellup ik ga zakken
Laui!
Geplaatst: 02-05-01 12:24
ik ben nog niet heel hard aan de leer gegaan neeee... Ga eerst volgende week mijn theorie halen (rijbewijs) en ik leer wel al een beetje. Maak sommetjes wisknudde. En ik moet ook de 16e ofzo al, gelijk de eerste examens zijn voor mij! Maar 1 juni is de laatste... GElukkig... En ik heb ook veel dagen met 2 examens. IEEEEKS, ik bedoel maar, niet dat het qua leren uit maakt, maar qua stress ecth wel! Ik wil niet! *huil*
Soraya
Geplaatst: 02-05-01 18:22
hahahahaha ik mag nog lekker een jaartje wachten!! Zit nog maar in de derde!!
Hahahahahaha en btw, succes allemaal!!
R_MW
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 19:24
Lach jij maar! Volgend jaar kunnen wij lachen }> Ik vind examens echt niet leuk Nog 4 weken en ik heb vakantie!!! JOEHOE!!! xxx Roos
Bartje
Geplaatst: 02-05-01 19:29
sorry ff leedvermaak
IK HOEF LEKKER GEEN EXAMENS TE DOEN OP MIDDELBARE SCHOOL! NANANANANANAAAAA }>
maar of ik daar eigenlijk ook echt zo blij mee moet zijn?? \
maar daar gaat het nu ff nie over
R_MW
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 19:41
HUH Hoef jij op jouw school geen eindexamen te doen??? Of zit je nog niet in je eindexamen jaar ofzo??? Of heb je al eindexamen gedaan. Dat zou jammer zijn Nou wacht jij maar over een tijdje kunnen wij eindexamenmensjes lachen }> Namelijk als JULLIE eindexamen moeten doen gnagna! En wij geslaagd zijn. \ mmm maar dan moet ik wel eerst slagen Nou het lukt vast wel!!! xxx Roos
Bartje
Geplaatst: 02-05-01 20:27
ik hoef geen examens te doen aangezien ik voor de 2e keer blijf zitten.. en dus van de havo afmoet en meteen mbo ga doen..
Laui!
Geplaatst: 02-05-01 20:40
ik lag over 4 weekjes het allerhardst, want dan heb ik mijn papierjte als het goed is binnen, en anders: PECH DAN! En dan kan ik lekker verder met mijn leven, en ECHT doen wat IK leuk vind... Ow, wat kijk ik er naar uit, vraag is: wat WIL ik eigenlijk. Maar daar ga ik nog wel over nadenken. Iemand tipjes over wat ik maar eens moet gaan doen? *skratsj*
R_MW
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 22:36
Ik wou dat het 1 juni was!!! Dan heb ik alles achter de rug en dan kan ik pas echt gaan feesten Ik hoop dat ik slaag want dan kan ik lekker volgend jaar naar de PABO om juf Roos te worden . xxx Roos
Rachel
Geplaatst: 02-05-01 23:02
heej, I know what you're going throug ... Ik mot ook examens doen ennuh .. ken nog helemaal niks, ik krijg ut er maar niet in
miseryfox
Geplaatst: 03-05-01 11:54
ja worst en velvet staan er nog steeds... worst rijd bij ons nog wel eens mee maar velvet nooit eigenlijk...
de manees is best groot jah!!!
ik word 27 augustus 18!!!!!!!
k ben gister begonnen met mn engels proefexamen (ging heeeeeeeel goed ieder1 vond t moeilijk) en natuurkunde... ik stress niet dat is tegen mijn principes.. en k begin altijd heel laat, tot grote ergenis van mn klasgenootjes die eerder beginnen en slechtere cijfers halen!!!
ik haal t wel... (hoop...hoop..hoop) 15 juni krijg k mn uitslag geloof k..
16 mei begin k met nederlands... en 30 mei eindig k met m&o en wiskunde (wat n terror dag he... 2 kei moeilijke vakken op 1 dag en allebei zooooo veel werk )
ider1 suc6 met leren!!
orri
Geplaatst: 03-05-01 12:23
Ik heb van ene Monique les gehad en heb een enkel prive lesje op Bruine Merrie gereden, best leuk beestje. Op Manege Haven staat een hele lieverd, Kartouche en bij Amstelland Firenza natuurlijk....
R_MW
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-01 14:15
ik krijg ook 15 juni uitslag. Ik hoop zo dat ik dan ben geslaagd!!! Mijn laatste examen is ook wiskunde maar M&O valt bij ons op de zelfde dag als Geschiedenis. Gelukkig heb ik gen MO want dat is volgens mij echt een oliebol vak !!! xxx Roos
miseryfox
Geplaatst: 03-05-01 16:14
valt wel reuze mee... ik vind het werkelijk interessant (en dat zeg k nie snel van n vak) t boeiund me wel... en tis voor mij nie echt moeilijk... (volgens mn lerares heb k veel inzicht ofzo) nahja ik leer amper en sta gemiddeld n 7 dus das wle netjes...
op amstelland staat Jimmie... das mijn nummer 1 en op Lies Beuker Quinto!!!!!