aaaaaaahh!!!! er zit weer een dikke spin in de gang!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

aaaaaaahh!!!! er zit weer een dikke spin in de gang!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-02 21:10

aaaaaaaaaaaahhhhh!!!! Zit nu te internetten. En gaat mijn zus naar boven, en wat zit daar bijna tegen het plafond: weer es zo'n hele dikke gore vieze zwarte spin met een lijf van wel bijna 2cm!!! GADVER GADVER GADVER!!!! en dat wil dus zeggen dat dit nog niet de laatste is van deze week!!!
alleen nu heb ik 1 probleem: ik kan hem niet vermoorden hij zit te hoog!!!!!!!!! waaaaaaaaa wie heeft een tip? geen stoel want als ie dan valt valt ie op mij!!!!

DubbelFun

Berichten: 88672
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 21:26

Stofzuiger pakken, borstel eraf en met de stang gewoon opzuigen.

PS ze bijten niet hoor. Ze zijn alleen creepy Haha!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 21:33

hihi, de stofzuiger erbij pakken Haha! wel een goed idee, eigelijk
maare.. istie intussen al vermoord??

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 21:34

Nee, ze bijten niet, ze prikken *LOL* Maar daar voel je ook niets van, alleen zo'n heel ienieminie klein prikje. En sindsdien ben ik spiderwoman *LOL* Pling
O.. ssst Lips are sealed dat mag ik eigenlijk niet zeggen Lips are sealed

Ff serieus, toen ik 7 was, had ik een spin op mijn hand zitten (ja, zo'n hele dikke van wel 2 cm *LOL* ), zat heel geïnteresseerd naar dat dier te kijken en ineens *prik*. Maar verder niets en ik was ook niet dood *LOL*

Dus waarom zou je ze opruimen? En als je dat toch wilt doen, zou ik een potje pakken, beest erin schuiven en daarna buiten neerzetten. Spinnen zorgen er nl voor dat al die irritante vliegen, horzels muggen enz worden opgepeuzeld Vork En om eerlijk te zijn, heb ik liever zo'n spin waar je geen last van hebt, dan een irritante mug of bromvlieg Boos!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 21:41

assie schreef:
Nee, ze bijten niet, ze prikken *LOL* Maar daar voel je ook niets van, alleen zo'n heel ienieminie klein prikje. En sindsdien ben ik spiderwoman *LOL* Pling
O.. ssst Lips are sealed dat mag ik eigenlijk niet zeggen Lips are sealed

Ff serieus, toen ik 7 was, had ik een spin op mijn hand zitten (ja, zo'n hele dikke van wel 2 cm *LOL* ), zat heel geïnteresseerd naar dat dier te kijken en ineens *prik*. Maar verder niets en ik was ook niet dood *LOL*

Dus waarom zou je ze opruimen? En als je dat toch wilt doen, zou ik een potje pakken, beest erin schuiven en daarna buiten neerzetten. Spinnen zorgen er nl voor dat al die irritante vliegen, horzels muggen enz worden opgepeuzeld Vork En om eerlijk te zijn, heb ik liever zo'n spin waar je geen last van hebt, dan een irritante mug of bromvlieg Boos!


ja,daar ben ik t met je mee eens Knipoog

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-02 19:58

nja, je hebt gelijk ze bijten niet enzo. ik ben op zich niet bang voor spinnen 1x zo'n dikke rooie spin uit de garage vastgehad. was er niet bang voor (moest van mijn pap) en ik heb ook al heel vaak een vogelspin vastgehad van zo'n een of andere spinnententoonstelling. Maar ik juist bang voor ben is dat ie dadelijk omlaag valt en op mij valt bwaaaaa!!! daar moet ik niets van hebben.
but BTW de spin is dood! gisteravond was ie toen mijn moeder hem wilde kapot slaan (was intussen omlaag gekropen) achter de kapstok gekropen. Komt er niet meer uit dus. ik als een gek naar boven gestormt in bed gaan liggen deur dicht, en klaar is kees.
vanmorgen komt mijn moeder me wakker maken. en ik gaan eten. en weer naar boven en ik vraag aan mam: en is de spin al dood? mijn moeder: ja, net. hij was al op weg naar jullie slaapkamer. Ik blij weg met dat vies beest. Maar als mijn pap er was geweest hem kenende: had hem in een potje gestopt, eerst moesten wij hem dan vastpakken en dan naar buiten. niet altijd hoor! maar af en toe. hahaha!
Mara hij is dus nu dood. Maar ik meld wel als het broertje er is!
-xxx-
Monique

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 22:56

Nou, dan laten die spinnen zeker precies de vliegen,die altijd bij ons in de woonkamer vliegen, vliegen ( *LOL* ) en de muggen die ons prikken laten ze zeker ook met rust. Neej...als spinnen dit huis binnenvallen, dan mep ik ze hoogstpersoonlijk hartstikke dood.

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 06:42

Aaaarrrgggg! Je laat die gore beesten daar hoor! Haha!
Ik mag er niet aan denken of mijn haren gaan staan! Veel geluk met eht vangen van dat vieze monster!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 07:19

Weet je dat ze altijd met z'n tween zijn? Lips are sealed Als ik er een heb weggemept (nou ja, laten meppen dan) zit de volgende dag op dezelfde plek nog een engerd, z'n vriendje. Dus ik blijf voorzichtig.
Trouwens, ik heb dit soort nooit muggen zien vangen, dat zijn die dunnetjes die in hoekjes hangen. Die mogen dus wel even blijven want die lopen ook niet heen en weer.