Bah

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Melissa

Bah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-02 16:26

Net bij de tandarts vandaan en zon gore fluorbehandeling gehad Misselijk Misselijk
Nou mag ik een uur niet eten/drinken en ik heb trek Huilen Scheve mond

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 16:32

Dat is heel vervelend. Een kleine troost misschien: ik denk dat het eten/drinken ook niet echt lekker smaakt met die fluorsmaak in je mond

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 16:41

Heb ik ook altijd!
Erg vervelend, haha, ik heb altijd honger na de tandarts of orthodontist Schijnheilig

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 16:42

Waar ik echt een hekel aan heb is De Tandarts!!!
Ik weet waar je het over hebt, het is echt om te kotsen die behandeling Misselijk
Maar iedere keer als ik die behandeling krijgt zegt hij nooit wat over een uur niks eten ofzo, ik eet altijd meteen iets lekkers daarna om van die chore smaak af te komen Haha!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 22:16

haha en dan kom ik even met een leuk verhaaltje.. Ik vin het super bij de tandarts!! Weet niet waarom het is, maar zodra we daar binnenstappen worden we spontaan zo supermelig!! Kep daar geregeld in de stoel gelegen dat ik me mond niet open kon houden vanwege het lachen...

Laatst moest ik alleen heen.. Ouders waren al geweest maar ik kon niet ip dat moment.. EN me moeder zegt: Oh je heb een ander he? OOoooh dat is zoooo;n lekker ding!! Lang krullend haar... geweeeeeldig!!
Nou lang krullend haar had ie zeker!! Maar dan was ie in korte tijd wel heeeeel erg verouderd!!! Een ouwe vent van 60... tsja.. kep wel eens leukere gozers gezien.. iets jonger ook...

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 00:59

fred lover schreef:
haha en dan kom ik even met een leuk verhaaltje.. Ik vin het super bij de tandarts!! Weet niet waarom het is, maar zodra we daar binnenstappen worden we spontaan zo supermelig!! Kep daar geregeld in de stoel gelegen dat ik me mond niet open kon houden vanwege het lachen...

Laatst moest ik alleen heen.. Ouders waren al geweest maar ik kon niet ip dat moment.. EN me moeder zegt: Oh je heb een ander he? OOoooh dat is zoooo;n lekker ding!! Lang krullend haar... geweeeeeldig!!
Nou lang krullend haar had ie zeker!! Maar dan was ie in korte tijd wel heeeeel erg verouderd!!! Een ouwe vent van 60... tsja.. kep wel eens leukere gozers gezien.. iets jonger ook...

waar ga jij naar de tandarts??
ik heb ook wel es een gozer met lang donker haar en krullen gehad ...vond t een griezel!
*LOL*
en soms zit er ook een oude vent van idd 60 Haha!
ik zit bij de vries ( geloof ik Haha! ) hij heet nico ( die van 60 )
in medemblik
Gaaaap

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 01:05

Heel eenvoudig... bij de volgende keer gewoon overstappen op vreten en zuipen Haha!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 10:56

Even een leuk iets om misschien te weten... Fluor staat altijd verkeerd op de tubes tandpasta enzo... Het is namelijk geen fluor, maar fluoride. Fluor is een uiterst giftige stof en als je daar je tanden mee zou poetsen dan zou je denk ik een probleem hebben Haha!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 22:24

tsja.. maar k zie idd nooit fluor staan ipv fluoride. en nee het lijkt me niet egt prettig op daarmee je tanden te poetsen.. Haha! dan is je gebitje niet zo mooi meer als deze Haha!