Ziek!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Ziek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-02 18:13

Ja hoor, net als ik extra lang op kantoor moet zitten krijg ik koppijn, misselijk kortom: hartstikke ziek...
Ik ben echt al een eeuwigheid niet ziek geweest, en nu dit! Pfff... Ik voel me echt helemaal niet lekker en ik moet nog wel even!
Ik ga vanavond maar vroeg naar bed, en morgen gewoon vroeg naar huis (5 uur). Pff, net als mijn baas op vakantie is... Zit ik hier ziek te worden. Ik dacht eerst dat het kwam door de airco (ik had het superheet, dus ik had m flink koud gezet), maar dat lijkt me toch niet erg logisch. Koppijn kan, maar ik voel me echt belabberd... Straks nog naar huis fietsen (ja hoor, heeft ik weer, niet eens auto mee), en dan gewoon lekker m'n bed in. Normaal gesproken heb ik hartstikke honger rond deze tijd, maar nu heb ik eerder het omgekeerde... *snif* Ik WIL NIET ZIEK WORDEN.
Misschien zo toch maar een paracetamolletje eten... Frusty Verdrietig

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 18:19

ja paracetamolletje nemen dan maar he!!
en lekker vroeg naar je bedje toe, zie er 1 voordeel van in, als je ziek thuis ben kan je lekker de hele dag bokken Knipoog

veel beterschap Kusje

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-02 18:28

Nu begin ik alweer met snotteren, rillen en duizelig zijn... Zo, volgens mij kan ik straks voor een flinke tijd mijn bedje in. Nu maar hopen dat mijn maag zich verder rustig houdt, want als ik ergens een hekel aan heb.... Huilen

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 19:16

Nou dat klinkt dus niet erg gezond. Heb je Jagermeister en Underberg in huis? Even door elkaar mixen en opdrinken en dan voel je je morgen een stuk beter. Heb je het niet in huis dan toch maar die paracetamol en mag ik je beterschap wensen.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 21:11

mmh laui wees gerust ik heb hetzelfde vooral dat gesnotter is very irr. allemaal vlak voor de lan-parT maar gelukkig zette het niet echt helemaal door.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-02 09:37

Hmm, nou... ik ben dus nog steeds een zweefteef. Echt ongelofelijk, ik ben zó licht in m'n hoofd, er komt ook gewoon niets zinnigs uit... Blech!
Het leukste is nu nog dat ik bang was dat ik voedselvergiftiging had. Ik had nl sochtends een boterhammetje gegeten, brood was 3 dagen oud, maar het was dus al beschimmeld... Heb ik lekker zitten eten. Volgens mijn moeder kon het dat niet zijn, maar toch, ieks! Ik heb trouwens nu niet echt een snothoofd, maar ik ben zo duizelig enzo. En de paracetamol helpt ook al niet meer, jagermeister hebben we niet in huis... dus dat wordt bikkelen. Maar ik denk dat ik gewoon weer vroeg naar huis ga en de telefoon beneden dump. Scheve mond