'Die is dood'
Ik: 'Wat?!!??!'
'Ja hij is gister verongelukt met zijn auto'.
Usgum (weet niet precies hoe je het schrijft), is een turkse jongen van 18 jaar en woont in de buurt naast ons en kwam weleens bij ons in het buurthuis.
Hij had als het goed is van het weekend zijn rijbewijs gehaald, kwam toen nog super blij in zijn auto langs ons plein rijden evenpraten enzo...
Maandagavond heeft hij dus dat ongeluk gehad.
Hij reedt in de Mercedes van zijn vader.
Op een gewone weg met veel bochten reedt hij geloof ik 105 en probeerde toen 2 auto's in te halen in een bocht. Toen is hij tegen een boom aangeknald.
Eerder die dag fietste ik al langs die weg met een meisje en zagen we al rozen bij die boom liggen... Later kreeg ik dus te horen dat Usgum daar overleden was
Later kwam ik er ook nog achter dat het een neef van een vriend van school was.....
Ze gaan hem opmaken en dan gaat hij naar Turkije
Zo jong nog... Het klinkt misschien banketstaaf maar het is wel zijn eigens chuld. Je gaat toch niet op een gewone weg waar je geloof ik 50 mag ofzo, 105 rijden en nog inhalen in een bocht ook...
Mijn vader kon hem wel goed, hij dartte altijd met hem in het buurthuis die schrok zich dus ook kapot toen ik het vertelde.
Zo jong nog....