slaap lekker allemaal!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SuperSmurf

slaap lekker allemaal!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-02 01:31

Want ik geloof dat jullie daar allemaal druk mee bezig zijn!! En ik hier maar in mijn eentje zitten..
Kep net moulin rouge gekeken lekker in me remi.. Ow wat istie tog mooi he? Zijn er nog mensjes die hem ook gezien hebben?
Het thema van onze examenstunt is ook moulin rouge!! Egt geweldig!! Het stuk dat we gaan spelen is, de "phantom of the moulin rouge" gedoopt! Heb der op zich best wel zin in..
Naja trusten allemaal, ga denk ook maar me bedje opzoeken want veel beters heb ik hier nu tog niet te doen!!

Buitenzorg

Re: slaap lekker allemaal!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 01:32

fred lover schreef:
Want ik geloof dat jullie daar allemaal druk mee bezig zijn!! En ik hier maar in mijn eentje zitten..

In je eentje???????
Kijk eens op de hoofdpagina, staan er nog wel meer online hoor! Oke, zijn er niet zoveel, maarja het is dan ook al half 2!

Welterusten!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-02 02:02

haha tja.. kwam ik ook 8er jah.. dat ik dat ook nog es kon doen, maar tja toen had ik dit al geschreven...
en ondertussen is het al weer 2 uur geweest!! Haha! pfff heb me net even lopen ergeren aan bepaalde topics op het JH.. Jemig wat is het daaar gezellig zeg!! NOT...
en nog steeds lig ik btw niet in bed.. wordt denk ik een lange nacht!!

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 01:48

Hahaha, jij bent niet de enige die hier s'nachts nog is, ik zit hier ook vaak. Moulin Rouge is idd een geweldige film, wel een zielig einde Huilen Ik denk dat ik hem over een tijdje nog eens ga bekijken. *LOL*

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 01:50

Tja en ook ik loop hier s'nachts te neuzen in plaats van te pitten!!
Hoe bedoel je verslavend.... en jullie zeiden het nog dat ik hier net was... Frusty
Ik ga morgen maar even kijken naar die film, als ik niet in slaap val Haha! Haha!

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 05:01

Ja.... en nu is het helemaal mega stil
Ieks..... er is nu echt niemand online!!! Zelfs niet verborgen of te gast.... }>

Er is in totaal 1 gebruiker online :: 1 Geregisteerd, 0 Verborgen en 0 Gasten [ Beheerder ] [ Moderator ]
Grootst aantal gebruikers online was 150 op 10-03-02 00:54
Geregistreerde gebruikers: Chica

Ik heb maar ff geplakt en copie gedaan...

Moet ik nu maar heel bang gaan worden?! Scheve mond
Hellup!!!!!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-02 22:19

tja dat zou ik maar gaan doen jah.. Maar ik kwam ten minste nog op een BEETJE een menselijke tijd!! JIj ben der om half 5!! Haha! Je ben tog niet de hele nacht doorgegaan he???