Als ik eenmaal bezig ben heb ik altijd wel naar m'n zin, ken heel veel mensen enzo, altijd wel leuk, maar nu moet ik er nog even niet aan denken.
Ook zo prettig: ik ga stage-lopen, zo'n 40 uur in de week, onbetaald, en aangezien het geld me niet op m'n rug groeit en het geld van vorig seizoen nu zolangzamerhand ook op is ga ik er in de weekenden ook nog bij werken. Als het mooi weer is al gauw zo'n 20 (loodzware...) uren. Dat maakt zo'n 60 uur in 7 dagen, geen weekend..... Plus nog 2 uur reistijd per dag. Plus nog 3 à 4 avonden in de week Gipsy. En dan wil m'n lief natuurlijk ook nog aandacht. Een sociaal leven kan ik verder wel vergeten denk ik.
Bokken kan ik gelukkig op m'n stage doen
Ga onderzoek doen naar forums
(van patiëntenverenigingen, onderzoek doen naar Bokt zou wel heel erg lachen zijn, maar heeft niet echt een relatie met m'n studie!)Weet niet hoe ik dat allemaal moet gaan bolwerken de komende 3 maanden! Zie het even echt niet zitten, volgens mij ben ik na 2 weken volledig gesloopt. Nou ja, ik laat het wel over me heen komen, heb er tenslotte zelf voor gekozen om het zo te gaan doen.
Oh ja, ik ben ook nog 3 weken alleen thuis, dus ik mag/moet ook nog gezellig het huishouden gaan doen. Niet dat ik normaal alles door m'n moeder laat doen, verre van dat, maar een beetje verdelen is toch wel prettig.

Ik had gelukkig weinig reistijd maar wel 7 dagen per week een Pablo.