op excursie ..............met school
een week lang keten in een hotel LACUH !! dat worden lange nachten
met de bus naar de westkust van nederland...................dan met de boot naar londen.......en dan SLAPEN !!!.......we komen tegen de avond aan......dus het is meteen kamers vedelen keten .......en slapen als we daar aan toe komen maar dat zien we dan wel weeromdat ik op een landbouw school zit ....( omdat ik dus veearts wil worden ) gaan we onderanderen naar de grootste veemarkt van engeland !! lijkt me echt stoer ....ze verkopen daar alles ......YYAH !! OOK PAARDEN !! helaas kan ik er niet stiekuhm eentje meesmokkelen .....zo'n beestje past natuurlijk niet in mijn reistas !! HELAAS !!
maar toch jammer .........ik heb er nou al vreselijk zin in ...............maar dan moet ik wel mijn ponytje voor een week misssen !!
kan ik dat wel ??
nou ik neem wel een kadotje voor dr mee
gna gna .......en natuurlijk foto's kan geen dag zonder haar
!!
dan word een week dus moeilijk !
nou ik sla me dr wel doorheen.....................hoop ik .........maar gelukkig zit ik bij allemaal paardegekken in de klas dus dan word het verdriet natuurlijk al veel minder
lekker kletsen !! ....tijd zat haha maar jah het duurt nog 2 maandjes en ik draaf nou al helemaal door
maar ikga natuurlijk wel foto's maken !! en die zet ik dan zeker weten op bokt ! ga jullie lekker laten meegenieten
nou ik ga maar weer eens stoppen .....................
mxxxl

Dat heb ik mezelf nog eens beloofd. Goede kenissen van ons hebben dat als huwelijksreis gedaan