maar goed toen hadden we er nog een gevonden maar die deed eigenlijk niet mee aan de aktie dus die mevrouw vragen aan haar baas of het mogelik was dat we die erbij namen i.p.v van eentje die ik toch niet paste nee dat kon niet bla bla bla. Nou mijn vader er nog ff op af en zeggen van ja wij kopen hier al voor zo'n 500 gld dus dan kan u dat toch wel doen enzowant we hadden ook best veel gekocht. Maar nee het kon niet we konden wel die 2 rijbroeken en dan de witt (die ik anders los zou kopen) voor €10 nemen maar mijn vader zegt nou dan nemen we helemaal geen rijbroek ik lachen want nu had die man 500gld verlies
iel gatverdamme ik haat van die ventjes die denken dat ze alles zijn en alleen maar geld willen verdienen en je ook echt zo aankijken met zo'n blik van 'je kijkt toch niet op een dubbeltje' iel stomme mensen vind ik datmijn vader wou gelijk weg (gelukkig had ik de rest al wel
) en nu hadden we dan toch maar bij de ruiterzaak in de buurt rijbroeken gekocht en mijn vader was in een goeie bui dus kreeg ik ook nog chaps
ik ben weer helemaal blij
-x-x-Lotte