Valt op zich eigenlijk ook nog wel mee, maar de laatste tijd staat veel in het teken van de kerk.
Dit komt omdat ik in de Paas-nacht (vanavond dus) Belijdenis ga doen.
Gister, op Goede Vrijdag, ook naar de kerk toe geweest, want dat hoorde er bij.
Vorige week donderdag nieuwe kleren wezen shoppen en vorige week vrijdag nieuwe schoenen.
En ongeveer een halfjaar lang iedere eerste maandag van de maand Chatechisatie gehad, alleen deze maand 3 maandagen achter elkaar.
De gewone, nog 1 keer inhalen omdat een keertje de dominee ziek was (ben ook 1 keer niet geweest, maar goed), en eentje speciaal over vanavond.
En gisteravond laat mn kettinkje gekregen (met zoiets krijg je vaak sieraden), die ik dus vanavond al om kan doen.
Vanochtend om half 12 al naar de kapper (om te knippen en laten opsteken), das een crime zeg, je haar op laten steken voor vanavond terwijl de kerk pas begint om half 10, duurt tot half 11 en dan nog eventjes handje schudden en dan naar huis, en alle familie mee.
Moest vanmiddag ook nog mee boodschappen doen, paard buiten en binnen zetten en uitmesten, helpen schoonmaken etc etc.
En nu had ik vanochtend een puli aangedaan en daarna mn haar op laten steken, dat wordt zo nog leuk dus als ik me ga omkleden.
Ik ben zelf 18, volgende maand 19 en nog een jongen die ff iets jongers is dan mij, maar wel 18, die Belijdenis doet.
(Daar heb ik trouwens ooit nog eens een blauwe maandag 2 maandjes mee gehad, zeg maar kinderverkering, want in totaal hebben we 1 x gezoend, haha).
Hij heeft zn rijbewijs al wel (ikke dus nog niet) en een auto, en dat was very makkelijk, want iedere keer bracht hij me thuis.
Hij kreeg dan meestal wel gebak, haha, was erg toevallig, maar dan hadden we zondags wat gehad, een verjaardag ofzo en was er gebak over, die we dus de andere avond op gingen eten en als hij me dan thuis bracht kreeg hij dus ook wat, alleen moest ie dan wel verplicht Westenwind kijken
.Het mag van mij nu wel een keer beginnen hoor, dan ben ik daar ook weer vanaf.
Maar moet me nog eerst omkleden, opmaken, visite ontvangen, koffie en gebak, naar de kerk, handjes schudden, visite (familie dus) weer mee naar huis, eten (wordt dus pas na 11 uur) bla bla bla en dan had ik eigenlijk ook nog wel graag uitgewild, heb al gezegd dat er kans is dat ik om half 1 wegpeer en lekker uitga, maargoed, dan moet mn vriendin wel uitgaan, maar dat zie ik vanzelf nog wel.
Oja, niet vergeten de mobiel uit te zetten, want stel je voor dat ie in de kerk afgaat.
We hebben trouwens de digi ook weer voor eventjes in huis, dus ik wordt veel op de foto gezet vanavond ben ik bang, maargoed, ik heb de honden vandaag ook flink gekiekt en de omgeving.
Dus als je wilt weten in wat voor boes-boes ik woon, van de week komen de foto's op ITP, waarschijnlijk ook wel van vanavond, tenminste als er een toonbare en duidelijke (tis in de kerk dan, flitsen wordt dan een beetje moeilijk he?) tussen zit.

)
kan iedereen aan een belijdenis meedoen??