Blond worden is nog niet zo makkelijk. UPDATE.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Manda

Blond worden is nog niet zo makkelijk. UPDATE.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-02 13:31

Gisteren naar de kapper geweest om voor de zomermaanden mijn haar weer lekker kort te laten knippen. Nadat het klaar was ging ik even naar de kruitvat om wat te kopen zodat ik weer blond wordt (de winter had ik het donker geverfd). Ik kocht dus voor 10 euro een pakje met wat spul waarmee je je haar blond krijgt Haha!
Ik volgde netjes de gebruiksaanweizing op en na een half uur inwerktijd spoelde ik het netjes eruit. Toen ik in de spiegel keek had ik echter nog steeds dezelfde kleur haar Verward weg 10 euro.... hmm volgende keer misschien toch de kapper laten doen. Heeft iemand nog een tip of een merk dat wel goed blond maakt??
Laatst bijgewerkt door Manda op 07-04-02 09:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 13:49

Dat is niet zo'n goed spul dan? Ik denk dat je het beter aan de kapper kunt vragen. Die verkoopt ook spul waarmee je je haar weer blond kunt krijgen. Ben je van nature blond? (ja, ik zei het goed Knipoog )

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-02 16:15

Ik ben van nature bond ja.. Maar ik wissel ieder jaar van kleur Haha! Nu wil het weer blond.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 18:47

Als je het lichter wil zal je het moeten ontkleuren. Een lichte haarverf pakt niet goed als je donkere ondergrond hebt. Ontkleurder is ook wel te krijgen bij de dorgist. Welk merk had je nu?
Ik zou iets van L'Oreal liezen ofzo, van de speciale blond-lijn. Dan goed de gerbuiksaanwijzing lezen Knipoog en kijken of je er een aparte ontkleurder bij moet nemen of dat dat erin zit. Overigens wordt doehetzelfblond vaak heel lelijk geel,dus zorg wel dat je een goed merk hebt en de gebruiksaanwijzing goed opvolgt. Anders zou ik het bij de kapper laten doen Lachen
Meestal kunnen ze je bij de DA drogist trouwens wel goed adviseren.

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-02 19:34

Ik ben helemaal vergeten hoe het heet Verward Je moest 2 dingen met elkaar mengen en toen zo'n appart iets met natuurlijke olieen erdoor doen?? Maar dat zullen er wel meer zijn die dat hebben Haha!

Misschien laat ik het ook wel door de kapper doen, is eigenlijk wel zo handig. Of misschien gewoon met blond spray

Party!!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 20:33

tja mengen moet je het idd altijd.. En 9 van de 10 keer wordt het niet de kleur die het pakje je verteld dat het zou worden... K verf het al een hele poos en het is me nog geen een keer geukt om het paars te krijgen.. Het wordt telkens weer rood/bruin... En de kapper? Heb je dat e voor over? Ben je wel een stuk of 90 piekies armer.. Om in deze tijd te spreken ong 40 euro...

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-02 21:24

Ja moet ik eigenlijk ook doen... Maar ik ben altijd bang dat de kapper het te overdreven doet en dat ik opeens witblond ben Haha! Ik probeer de blondspray nog even Knipoog

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 21:30

ik had er eerst heeeel veel over geinformeerd bij de kapper en je had je die 10 euro dus kunne besparen..
Want als je je haar DONKER GEVERFD hebt moet je het eerst BLEKEN wil je het BLOND VERFEN...
Zelf heb ik mn haar ook donkerbruin geverfd en voor de zomer wou ik er weer wat "Zonniger" uitzien dus wou ik het ook binnekort weer wat blond maken maar mijn kapster vertelde dus dat dat wel kan maar dat je het dan eerst moet bleken maar dat het superslecht is voor je haar en als je uitgroei krijgt datje dan dat gebleekte wit ziet..
Je kan wel trouwens gewoon bruin haar brlond verven maar niet bruin GEVERFDE haar blond verfen..
Hopelijk heb je hier iets aan en ik zou maar naar kapper gaan Lachen
XXXangel

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 21:31

Laura schreef:
Als je het lichter wil zal je het moeten ontkleuren. Een lichte haarverf pakt niet goed als je donkere ondergrond hebt. Ontkleurder is ook wel te krijgen bij de dorgist. Welk merk had je nu?
Ik zou iets van L'Oreal liezen ofzo, van de speciale blond-lijn. Dan goed de gerbuiksaanwijzing lezen Knipoog en kijken of je er een aparte ontkleurder bij moet nemen of dat dat erin zit. Overigens wordt doehetzelfblond vaak heel lelijk geel,dus zorg wel dat je een goed merk hebt en de gebruiksaanwijzing goed opvolgt. Anders zou ik het bij de kapper laten doen Lachen
Meestal kunnen ze je bij de DA drogist trouwens wel goed adviseren.

Inderdaad dat bedoel ik zo ongeveer

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 00:56

Ik ben benieuwd.....

Vond het zoals het eerst was ook mooi hoor!

Frank

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 02:22

angel schreef:
als je uitgroei krijgt datje dan dat gebleekte wit ziet..
XXXangel

Kan iemand me dat even uitleggen?? Zodra je je haar gebleekt heb goi je er toch een verfje doorheen? dat is dus over dat gebleekte... En dat groeit uit: samen met het gebleekte haar.. Dan zie je toch gewoon alleen de uitgroei van de spoeling? En dat lijkt me logisch? Snappen jullie?

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 16:10

haha, het zal wel erg zijn als je uitgroei dan inene ook bleekwit is *LOL* Ik snap wel wat je bedoeld maar hets taat er zo raar.
Haha!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 20:16

'je kunt denk ik het best naar de kapper gaan ik heb eerst ook blonde plukken gehad

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-02 09:35

Het is gelukt Haha! Ik ben naar de kapper geweest en heb maar eerst eens cuop soleil geprobeerd ipv direct helemaal blond, maar ik ben harstikke tevreden over het resultaat en hou het voorlopig zo. Ik ben nu dus eindelijk blond!

Party!!