maar goed. Eerst kreeg ik een gedichtje. Omdat ik altijd zo slim en bijdehand was(is niet zo hoor
) kreeg ik hem in geheimschrift. Dus even uitdokteren wat het was. Voor de surprise moest ik sterk zijn. heeft mijn bijdehande broertje een kist in elkaar getimmerd. jawel getimmerd!! en die moest ik maar even lostrekken. Nou ja, zeggen ze dat ik bijdehand ben. maar goed. Ik mag nog geen kracht gebruiken met mijn rug dus hebben mijn broers de kist uit elkaar gehaald. Daarin zaten een nagelvijltje. Een chocolade paashaas, een bruistablet voor in bad en een klein fotoalbumpje. Wel leuk dus
ik had een bruidje gemaakt voor nicol. (vriendin van mijn broertje) ze wonen nu al een tijdje samen dus vond het wel toepasselijk. Onder de jurk had ik nog een cadeautje verstopt. Een babyrammelaar. Stille hint...
verder had ik haar nog een kettinkje gegeven chocolade en wat parfum.
Maar goed de avond is vlug verlopen. Moesten op het eind nog wel voetbal kijken want dat konden de heren in het gezeldschap niet missen. Grom... ik baalde daar wel van. Voetbal. bleeh! maar ajax verloor en dat maakte bij de heren veel goed. Mij maakte het niets uit.
al met al een welbestede avond.
oh ja ik heb een heerlijk stuk aardbeien gebak op. ben eigenlijk aan de lijn maar die was toch wel lekker hoor