Waar gaan jullie heen op vakantie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tessa_Marco

Waar gaan jullie heen op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-02 11:32

Waar gaan jullie heen op vakantie en wanneer? Misschien gaan er wel een paar mensen naar de zelfde uhh... vakantie bestemming. Ik ga naar Frankrijk ik weet niet precies waar, maar het ligt tussen bordeaux en toulourse ofzo van 19 juli tot 4 aug. en daarna nog een weekje naar een camping aan de veluwe ofzow.

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 11:56

Van de zomer ga ik naar Spanje > Caruhuela park, vlakbij Malaga!
Ik ga ongeveer eindaugustus!
En met de meivakantie ga ik 3 daagjes naar Disneyland parijs!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 12:26

3 weekjes Canada
In de buurt van Vancouver, en IN Vancouver rondkijken...

Heb er super zin in... maar ook in de rest vn de zomer... MMMM.... Dromen
Lekker savonds naar me paardje, lekker lange buitenritten... MMM Dromen

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 12:28

Ik ga lekker 3 weken met mijn (vrij nieuwe) vriend naar Australie toe.

Nog nooit geweest, maar lijkt me geweldig.
2 weken met een camper rondtrekken van uit de Oostkust naar het Noorden en dan nog een weekje op onze gat in de zon aan het strand.

Was het maar vast zover............ Cool Cool

Elisah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 14:28

Hoi

Wij gaan ook van de zomer naar Frankrijk!
We hebben daar een villa gekocht een paar jaar geleden en ieder jaar met de zomer gaan we daar op vakantie, we gaan 6 weken!
En de rest van het jaar verhuren we het huisje, zodat het niet heel het jaar door leeg staat.

Ik heb er ook super veel zin in en dit jaar gaat mijn zus lekker niet mee, die gaat met haar vriendin naar Spanje toe (skipperfan, zij gaat naar Benamaldena, dat ligt toch in de buurt van waar jij naar toe gaat?)
Maar in plaats van mijn zus mag ik mijn vriendin meenemen.

Was het maar al weer zover.

Groetjes Elisah

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 14:40

ik ga naar zuid frankrijk,vanaf 4augustus ofzo?

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 14:42

We gaan deze zomer naar Namibië. (ligt boven Zuid-Afrika) Wij hebben vorige zomer zo genoten van Afrika, dat we terug willen. Namibië schijnt minder toeristische te zijn als Zuid-Afrika en veel ongerepter.
Afbeelding Dit is de rondreis die we gaan maken in 24 dagen.
We gaan dan met een groep trekken en gaan hoofdzakelijk kamperen. (Ook tussen de "wilde dieren".)
Dit is ook een foto van een van de hutjes waar we in gaan slapen.
Afbeelding
of we slapen in tenten:
Afbeelding

We vertrekken vanaf Schiphol naar Windhoek, de hoofdstad van Namibië.
De volgende dag gaan we op pad naar de Grand Canyon van Namibië, Fish River Canyon.
Via Guestfarm Dawab trekken we vervolgens door naar de Namib, één van ‘s werelds oudste en meest kleurrijke woestijnen en de streek waaraan Namibië zijn naam dankt.
Via Daan Viljoen reizen we verder naar het bijzondere Waterberg Plateau. Vervolgens vertrekken we naar één van Afrika’s beroemdste wildparken, het Etosha National Park.
We trekken verder naar het noordwesten van Namibië, een streek die Kaokaland wordt genoemd. Op dag 15 en 16 verblijven we in Epupa Falls, het uiterste noorden van Namibië.
Op dag 17 rijden we vanuit het noorden naar de Otjitotongwe Cheetah farm, waar je de cheetahs van dichtbij kunt bewonderen.
De komende dagen zijn ingeruimd voor de tocht naar, en expeditie door Damaraland.
Via Twijfelfontein, de Brandberg en Cape Cross rijden we naar Swakopmund.
Op dag 23 reizen we terug naar Windhoek, waar we 's middags in het vliegtuig terug naar huis stappen. Op dag 24 landen we op Schiphol.

Ik heb er nu al zin in!!!

PS Bij algemeen is heir ook al een topic over.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=48890&highlight=

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 15:42

Wij gaan naar Italie, met een hele grote groep, waar we elk jaar mee op vakantie gaan, dat is echt super gezellig!!!
wij gaan naar camping Cieloverde, en nog een weekje naar wat anders...
was het maar zo ver Cool Lachen Party!!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 17:39

een weekje naar turkije in de meivakantie Lachen

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 17:44

ik ga eerst in de meivakantie 10 daagjes eindhoven Haha!
En in de Zomer 3 weken naar Pineda de Mar. Dat ligt 14 km van Llorett de Mar af. Zonder mijn broer dit keer dus ik mag ook iemand meenemen!!
Alleen 1 probleem.....niemand kan Scheve mond

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 17:53

lekker naar zuid frankrijk, bijna 4 weken van de zon genieten. beetje moeilijk uitleggen waar we zitten dus ik ga t ook maar niet proberen Haha!

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 21:11

Ik ga lekker 3 weken op ponykamp Tong uitsteken en mijn ouders gaan dan 2 weken naar portugal! Ik mocht kiezen of mee of 3 weken op kamp Haha!

Rosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 21:13

Ik ga 13 Juli tot 27 Juli (2 weken) Naar frankrijk ik heb geen idee hoe het heet maar het is ergens op zo'n eilandje halverwege, En ik ga van 29-07 tot 2/08 op Ponykamp op de patricia hoeve in Biddinghuizen....maarja jullie waarschijnlijk niet...???

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 21:45

wij gaan van 4 t/m 21 juli naar cap d'agde, en mijn zus gaat dit jaar niet meer mee dus gaat mijn beste vriendin mee.

Flootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 22:04

Jaaa... even een wijze les van een medewerkster van de ANWB Alarmcentrale Buitenland;

*Zorg voor een goede reisverzekering (Unigarant is een goeie) Denk hierbij aan de werelddekking als je buiten Europa op vakantie gaat.

*Mocht je met de auto de grens overgaan sluit dan van te voren een IRK af (internationale Reis en Kredietbrief). WW-totaal is alleen geldig binnen Nederland.

*Check of je paspoort of ID kaart nog geldig zijn.

*Bij ongevallen/verwondingen/opname in ziekenhuis altijd de alarmcentrale van je verzekeringsmaatschappij bellen.

Mocht er na deze goede raad alsnog iets mis gaan, krijg je misschien mij wel aan de telefoon Knipoog

Ikzelf ga dit jaar op huwelijksreis naar Cuba of Mexico, is nog niet zeker!

Reem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 21:47

In de meivakantie ga ik met ouders en broer 10 dagen op beziek bij mijn tante in Griekenland. Om precies te zijn Agistri een klein eilandje ter grootte van Schiermonnikoog vlakbij Athene.
Leuke is dat er 1 paard en 1 pony op dat eiland staat en ik mag daar waarschijnlijk wel op rijden...op het strand duzz, heeeeerlijk *LOL* Vork

nikkiemisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 21:50

in de meivakantie ga ik 1 week naar KRETA !!!! (voor t eerst vliegen, eigenlijk best wel eng)
en in de zomervakantie blijf ik in nederland

xxxies Linda

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 22:08

1 weekje Amerika(New York/New Jersey).
Verder nog onbekend, zal wel 2 weekjes frankrijk worden(maar dan wil ik thuis blijven).

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 23:29

Nou wij gingen dus eigelijk naar spanje maar ik heb geen zin om daar naar toe te gaan.
dus ik ga lekker 3 weken naar mijn vriend toe Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 08:47

Wij gaan in de zomervakantie twee weken naar Lauwersoog, dat ligt in Groningen.
We gaan daar naar een bungalowpark, we gaan met een kennis.

We gaan nu al een paar jaar iedere zomervakantie naar een ander bungalowpark in Nederland met die kennis en het is altijd supergezellig!

Misschien gaan we in de kerstvakantie drie dagen naar Disneyland Parijs met hun, maar dat ligt aan de prijs.. Ik hoop dat we erheen gaan! Party!!

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 10:52

ik ga samen met cowgirl 2 weken op vakantie we zijn alleen nog niet helemaal over de bestemming uit. Ijsland viel af,want de kosten waren gewoon te hoog.
Canada is een hele goede 2de,maar we boeken via duitsland dus wij moete los een ticket kopen naar canada(2 weken paarden rijden aldaar).
Of italie zuid toscane 2 weken trekken te paard.Mocht dat nou ook vol zitten gaan we naar spanje.
Dus v/d week naar het reisbureau voor tickets naar canada. Haha! .Hopelijk is daar nog plaats

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 11:15

Ik ga winkelen in Istanbul Haha!

nikkiemisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 11:53

ik gaat ook nog met school op 26 april (oooo das al bijna) naar Disneyland Parijs. We gaan 's nachts om 2.00uur weg en we komen de volgende nacht weer terug, dus een heeeeeeele dag !!! Haha!

Ik ben trouwens ook nog naar venetië met school geweest dat was 1 week voor de herfstvakantie

xxxx Linda

Little_Sun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 20:05

Ik ga eerst naar Athene Lachen Wordt een zo'n cultuurweekje.
Daarna heb ik nog een ponykamp en aan het einde van de vakantie, een paar dagen voordat school weer begint ga ik met school naar Rome..

nikkiemisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 20:45

OWJA ik ga ook nog op ponykamp !!!!! helemaal vergeten,

ik vergeet nie veel hoor Haha! Lips are sealed *LOL*

xxxies Linda