een cavia geadopteerd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

samantha5

een cavia geadopteerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-02 10:17

er is er bij ons 1 op de boederij en die fokt met cavia's. hij heeft 1 albino cavia gekregen maar de dieren winkel wil die niet hebben omdat hij er eng uit ziet (niet eens waar) dus mijn vriendin en ik hebben hem geadopteerd Haha! . hij is wit met rode oogjes.

weet iemand nog een leuke naam we zaten te denken aan blondie Haha! Haha!

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 16:33

Redstar! Echt dé coolste naam voor zo'n roodgeoogde rat-zonder-staart Haha!. Ik ben echt mega-cavia-naam-verzinster, dus naar mij moet je luisteren! De cavia's van m'n zusje heten door mij al 'stoffer' en 'blik'. Stoffer is een beetje een mislukkeling, want die heeft nogal een rare, pluizige vacht.
Maar goed... naar mijn mening zijn alle cavia's mislukkelingen, ik heb zo'n hekel aan die lopende strontbakken. (sorry!)

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 17:01

carola foei toch! zo praat je niet over die rare knaagbeesten! Knipoog Haha! Haha!
ik heb trouwens nog nooit een albino knaafje gezien, konijnen wel zat maar cavia's niet. leuk dat jullie m geadopteerd hebben en ik vind redstar ook wel een leuke naam

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 18:16

whhhaaaaaaaaaaaaaaa kun je voort ook al een cavia adopteren?
is dat hetzelfde als dwergmeppen? Haha! Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 23:41

carola schreef:
Redstar! Echt dé coolste naam voor zo'n roodgeoogde rat-zonder-staart Haha!. Ik ben echt mega-cavia-naam-verzinster, dus naar mij moet je luisteren! De cavia's van m'n zusje heten door mij al 'stoffer' en 'blik'. Stoffer is een beetje een mislukkeling, want die heeft nogal een rare, pluizige vacht.
Maar goed... naar mijn mening zijn alle cavia's mislukkelingen, ik heb zo'n hekel aan die lopende strontbakken. (sorry!)

Cavia's staan bij mij hoog in het vaandel hoor Lachen Heerlijk die kleine waggelende beestjes, met hun dikke kont, en lieve oogjes en oortjes (van die flapjes hebben ze) *LOL* Lovers

Wij hebben onze toenamlige langharige fok-knavies Zwabber en Moppie genoemd Lachen Ook erg leuk!

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-02 09:01

nee niemand heeft er nog van gehoord een rode cavia op internet staat er ook niks van. maar ja redstar is inderdaad wel leuk.

we hebben ze zusjes ook maar genomen die was echt heel erg mooi en had hele lieve oogjes. een witte kont en de rest bruin en een bles dus die heet blessie Haha!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 09:52

vind cavia's lief Lovers
Redstar is wel leuk verzonnen!
Of heel simpel Blessie en Witje... Knipoog

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 09:56

En? Word het nu Redstar???? Als dat zo is, dan zal ik nooit meer stoute dingetjes over die stinkmonsters zeggen. Schijnheilig

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-02 20:33

ja hij heet nu redstar en de andere heet blessie. inmiddels weten me ouders dat ik cavia's heb op de boederij dat wisten ze nog niet. Schijnheilig