paaseieren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

paaseieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 22:44

Vanavond heb ik een paar borstels gehaald bij de ruitersportzaak. Na het afrekenen kreeg ik 4 eieren mee, ihkv de paasgedachte Haha! Ik ben niet zo'n eiereter maar vond het wel een heel leuk gebaar. Party!!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 22:46

Haha. Ik ben vanmiddag wezen winkelen met mijn moeder, en echt in elke winkel stond een schaal met paaseitjes! Haha.
Lekker paaseidagje vandaag Vingers aflikken

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 22:49

Haha, ik zou eigenlijk vorige week paaseieren meenemen om te trakteren in de les (paardrijden) Maar ik was ze vergeten.
En vandaag was ik het ook vergeten maar niemand zei meer wat Haha!
Dus ik denk dat de andere het ook vergeten zijn Knipoog

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 22:52

ha... vandaag heb ik weer 15 cent uitbespaard aan broodbeleg omdat zij bij ons in het bedrijfsrestaurant zo aardig waren geweest om gekookte eieren op tafel te zetten Haha! Toch leuk de paasdagen... morgen bespaar ik me mooi 30 cent... neem ik er lekker twee!! Party!! en als toetje een choco-ei... die stonden er ook nog bij Vork

btw lot... (ff oftopic) het valt me tegen van je dat je niet eens een berichtje hebt geplaatst met "yeah... dit is mijn tweeduizendste berichtje" Haha!

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 22:54

Ik ben echt gek op hardgekookte eieren, waarom krijg ik ze niet bij de ruitersportzaak? Heb gisteren nog aardig wat eurootjes aan ze gedoneerd..Heb wel een paashaas, van chocolade Vingers aflikken Echt zo'n hele grote met strikje. Inmiddels is die al onthoofd, chocoladepaashazen moeten het bij echt ontgelden.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 22:59

Ik was vandaag wezen tanken, en kreeg bij het afrekenen een doos met 6 eieren mee. Had ik ook nog nooit eerder gehad! Vond het inderdaad een leuk gebaar!

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 23:03

Wij delen bij Miss Etam ook Paaseitjes uit. Ook aan onszelf natuurlijk Haha!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 00:57

en wij krijgen niet eens vrij op goeie vrijdag!! Terwijl we op een katholieke (of christelijk of weet ik veel!! Haha! ) school zitten!! Echt belachelijk!! En ik ben nog wel overtuigd Christen!! (of katholiek.. Ligt eraan op wat voor school ik nou eigelijk zit..) En paaseitjes krijgen we al helemaal niet!!
Ik moet ze overigens nog wel zoeken met paas.. Mijn ouders zijn op vakantie en ik merkte vandaag dat ze eitjes hadden verstopt toen ik eens heeel toevallig in de open haard keek of er misschien iets lag.. en ja hoor: een superdeluxe paashaas!! jeeeeeeuj.. dat wordt smullen!! nadat ik ze allemaal gevonden heb dan.. Maar heb er al een stel gevonden!! en dat zonder zoeken!! Nou dat wordt een EITJE!! Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 00:59

fred lover schreef:
en wij krijgen niet eens vrij op goeie vrijdag!! Terwijl we op een katholieke (of christelijk of weet ik veel!! Haha! ) school zitten!! Echt belachelijk!! En ik ben nog wel overtuigd Christen!! (of katholiek.. Ligt eraan op wat voor school ik nou eigelijk zit..) En paaseitjes krijgen we al helemaal niet!!
Ik moet ze overigens nog wel zoeken met paas.. Mijn ouders zijn op vakantie en ik merkte vandaag dat ze eitjes hadden verstopt toen ik eens heeel toevallig in de open haard keek of er misschien iets lag.. en ja hoor: een superdeluxe paashaas!! jeeeeeeuj.. dat wordt smullen!! nadat ik ze allemaal gevonden heb dan.. Maar heb er al een stel gevonden!! en dat zonder zoeken!! Nou dat wordt een EITJE!! Haha!

Wij hebben lekker wel vrij Lachen Ik heb overigens deze week slechts 2 dagen les gehad! Schijnheilig

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 01:27

oei wat klinkt dat scheinheilig!! ik heb deze week slechts uhm... 4 uur les gehad!!! maar moet het ongetwijfeld allemaal inhalen..