Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Citaat:Het bekken vormt de basis waar de wervelkolom op rust en draagt het lichaamsgewicht. Het bekken bestaat uit een centraal driehoekig gedeelte (het heiligbeen) dat een gewricht vormt aan weerszijden met de twee heupbeenderen. Deze gewrichten worden door sterke banden bij elkaar gehouden. Dit worden de Sacro-Iliacale gewrichten (SI-gewrichten) genoemd.
Eefje23 schreef:Met reuma zou ik ws nog meer klachten elders in het lichaam hebben of komt dat geleidelijk en kan het beginnen in je heup bijvoorbeeld????
Had jij eigenlijk veel last van je reuma tijdens je zwangerschap? Zag dat je dochter premauur is geboren, gaat nu alles goed? (werk zelf op een neonatologieafdeling!)
nickyu schreef:ik heb ook (oa) botreuma , de klachten betreffend botreuma kwamen eerst en vooral in de heub , liggen op de zij kan dan ook pijnlijk zijn
ontstekingen aan deze en gene komen regelmatig voor maar zijn gevolg van het een en ander niet de oorzaak
mochten de pillen maar kort of niet helpen zou ik vragen om een doorverwijzing naar een reumatoloog die kan je beter onderzoeken
en vertellen wat het probleem exact is
er zijn teveel mogelijkheden met vergelijkbare klachten om voor de bokkers te bepalen at het exact is , het kan teveel zijn
samantha23 schreef:En die worden allemaal aangetoond in je bloed onder HLAB27?
)