Omver gelopen door bruggers:D

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Valerie

Omver gelopen door bruggers:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-02 20:28

haha nu kan ik er wel om lachen maar vanmiddag... Haha!

ik had mijn tas bij de ingang van onze aula gezet, samen met de tas van m'n vriendin, dus wij gaan lopen, gaat de bel dus wij naar de ingang van de aula lopen, maar er was paasviering voor de brugklassen dus die stonden daar allemaal.
Wij helemaal iedereen omver beuken om uiteindelijk bij onze tassen te komen.
dus ik grijp naar mijn tas maar de onderkant Frusty dus al mijn spullen vallen uit mijn tas, boeken, lipglossen, telefoon, pennen, agenda enz..
dus ik ga tussen al die bruggers op mijn knieen om alles weer in mijn tas te krijgen dus was er zo'n lief jongentje die mij meehielp met mijn spullen totdat de deur van de aula open ging en ze eindelijk naar binnen konden.
maar ja daar zat ik dus op de grond met al mijn spullen nog verspreid over de grond, al die brugers schreewen en liepen allemaal over me heen, ik werd helemaal over de grond bijna meegenomen de aula in, dus ik hulpeloos mijn vriendin roepen, mijn hulpkreet "DENISE!! HELP!!!" maar door al die bruggers die aan het schreewen waren hoorde ze dat niet Verdrietig , nou uiteindelijk kon ik opstaan, en al die bruggers een beetje van mijn spullen afbeuken.
dus uiteindelijk waren ze allemaal in de aula, dus ik al mijn spullen bij mekaar rapen, gelukkig was alles nog heel, maar we waren wel heel erg te laat in de les...
maar ja ik was wel een beetje bang toen al die brugers over me heen vielen, en over me heen liepen Koe Haha!
Laatst bijgewerkt door Valerie op 28-03-02 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 20:33

hahaha,dit verhaal had je ook al gezegt aan de tel ja ,whahahaha
best zielug voor je hoor,hahahahaha Haha!
stelletje k*t brugwuppen }>

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 20:40

pff ahh herken wel wat in je verhaal en zie het precies voor me een zwerm mieren die histeries voor de ingang aan het dringen zijn omdat ze naar buiten willen.. omdat hun nest in elkaar aan het storten is..
die mieren willen zo snel mogelijk naa buiten!
bruggers willen ook zo snel mogelijk naar binnen!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 20:41

ik ben ook brugwup Haha!
maar ik ben nog zo aardig om niemand omver te lopen Koe Pling

Lonnebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 20:44

Overal zijn bruggers dus hetzelfde!!!! Krijsen, das bij ons op school het enige wat ze doen....!!!!! Haha!

Dniesy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 21:11

Party!! hahahaha Party!!iritante bruggers! *LOL*

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 21:12

Heeee mondje dicht he!!! Lips are sealed
Ik heb toevallig wel met een brugger!!! Tong uitsteken
hahahah (ja eg sirri!!!!! *LOL* ) en ik zit in de 2e...

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-02 21:17

charmotte schreef:
hahahah (ja eg sirri!!!!! ) en ik zit in de 2e...

me 2 Lips are sealed Haha!

maar ik was vorig jaar echt niet zo!!! Lachen

Rosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 21:21

TJAhh idd ik struikel (ben zelf nl. brugger) ook altijd over die lastige hogere klassers die hun tas laten flikkeren Haha!

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-02 21:23

Rosanne schreef:
TJAhh idd ik struikel (ben zelf nl. brugger) ook altijd over die lastige hogere klassers die hun tas laten flikkeren Haha!

whahahaha, (niet banketstaaf bedoeld Lips are sealed ) *LOL* *LOL* *LOL*

Rosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 21:27

hhahaah nee hoor, zelfs ik stoor me nou al aan de meest erruge bruggers...terwijl ik zelf ook brugger ben Verward maarja ben der niet zo één die rent in de gangen met een kipling hoor! Lachen

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 21:51

Tis gelukkig nog net niet zo dat de bruggers ons(de hogeklassers) ombeuken(eerder wij hen Haha! )
Maar als de aula niet open is ben ik bang om door de brug naar de kantine te gaan. Het krioelt er van de bruggers en als je langsloopt steken ze de voeten uit. Ik ben al een keer bijna getackeld. Ik zo vragen aan dat joch of hij dat normaal vondt, hij zo van "Jah"
Ik had hem ff vals aangekeken( }> ) en toen heeft ie het nooit meer gedaan(die keren dat ik langs hem kwam)
Maar de rest doet dan nog wel pogingen. Doodeng is het om door de brug te gaan, want als je valt is dat een echte vernedering (ik moet eigenlijk niet zeuren, vallen op school is mij al zovaak overkomen maja Haha! )

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 22:21

Missy!!!!!! Je laat je toch niet tekkelen door bruggers?!?!?!
Hee beetje actie he Knipoog Slaan die hap!!!!! Extreme duivel

Josti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 22:26

hahaha lekker dan Tong uitsteken

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 22:50

Kunnen jullie het eens terug voelen Haha!
Bij ons doen ze het namelijk altijd bij de brugklassers (ben er zelf een). En dan vinden ze het raar dat bruggers het ook bij hun doen Lips are sealed Schijnheilig Tong uitsteken

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 22:53

Is het dan zo moeilijk om een tas (neem een rugzak, wel zo handy) bij te houden? En op te letten waar je loopt?
Schijnheilig

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 23:48

Of je zegt gewoon dat ze allemaal vrij zijn Tong uitsteken
dat deden ze dus bij ons op school al die bruggers gingen weg Lachen

fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 00:05

Wat een lef om zo minderwaardig over bruggers te praten, en vervolgens zelf toe te geven dat je nog in de 2e zit Haha! Haha!

Na ja, bedenk het maar zo, wij zijn ook zo oud/jong geweest........poe, genoeg wijze onzin uitgekraamt Tong uitsteken

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 00:38

Ik heb opzich niets tegen bruggers...maar sommigen zijn wel zo raar Verward

Ze lopen met tassen nog groter dan zijzelf ooit zullen worden...vraag me af of ze werkelijk al hun boeken meenemen. Ten tweede zijn ze héél erg klein...lijkt wel alsof ze steeds kleiner worden. Ten derde, ze rennen altijd door de gangen, alsof er iets als 'haast hebben' bestaat op school! Haha!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 01:03

achterlijke bruggers ook... Lopen altijd in de weg.. of lopen?? dat kennen ze geloof ik niet!! Moeten altijd rennen of iets wat er op lijkt maar in de normale mensenwereld niet is thuis te brengen.. Tja... de bruggers dit jaar zijn ontzettend irritant!! En maar rennen en iedereen in elkaar slaan en mans zijn.. En tuurlijk: pronken met de meest grote tas waarvan je denkt: mens, ga je een jaar camperen???
Bij ons lopen ze zo vaak mensen om ver en dan kiezen ze vaak mij uit als slachtoffer.. Alleen heb ik echt een schijthekel aan die klote bruggers en zal ik ze ook zeker niet ongedeerd laten.. Zeker niet wanneer ik net weer een pesthumeur heb door de zoveelste onvoldoende.. Zo kom ik nooit van die bruggers af!!

Geldt trouwens niet voor al de bruggers onder ons hoor.. Er bestaan ook normale.. Alleen bij ons op school geloof ik even niet dit jaar... Huilen

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 09:41

whahahahaha ow sorry Huilen
Het klinkt allemaal wel grappig maar
ja als je er zelf zit??
neeehhhh!
XXXangel

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-02 15:28

XoNo schreef:

Ze lopen met tassen nog groter dan zijzelf ooit zullen worden...vraag me af of ze werkelijk al hun boeken meenemen. Ten tweede zijn ze héél erg klein...lijkt wel alsof ze steeds kleiner worden. Ten derde, ze rennen altijd door de gangen, alsof er iets als 'haast hebben' bestaat op school! Haha!

hahahah idd!!!
ik ben mischien net uit mijn brugger jaar, maar ik was echt niet zo triest om door de gangen te rennen ondat ik bang was om te laat te komen, onwijs grote tassen te dragen, in de brugklas kantine zitten met mijn broodtrommeltje, en en een beker, ja zo triest zijn die bruggers bij ons op school... Frusty Haha!
maar ja ik moet er wel om lachen *LOL*

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 15:41

Lyrik"]
[quote="XoNo schreef:

hahahah idd!!!
ik ben mischien net uit mijn brugger jaar, maar ik was echt niet zo triest om door de gangen te rennen ondat ik bang was om te laat te komen, onwijs grote tassen te dragen, in de brugklas kantine zitten met mijn broodtrommeltje, en en een beker, ja zo triest zijn die bruggers bij ons op school... Frusty Haha!
[/quote]

haha,gelukkig waren wij zo niet nee val, wij ergerden ons toen al aan die brugkutte ,haha Haha!

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-02 15:42

Clautje"]
[quote="Lyrik"][quote="XoNo schreef:

hahahah idd!!!
[/quote]

haha,gelukkig waren wij zo niet nee val, wij ergerden ons toen al aan die brugkutte ,haha Haha!
[/quote]
whahahahah idd!!! Knipoog Haha! *LOL*

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 16:40

hahahaha, wat leuk om dit te lezen! Ik zie het zo voor me, zo'n hollende meute menselijke kuddedieren.
Als brugje keek ik altijd zo op tegen de zesde klassers. In inmiddels zit ik zelf al weer in de zesde... ow... wat voel ik me oud... Verdrietig