Ik heb een hamster from hell!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mirte

Ik heb een hamster from hell!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-02 16:09

Ik heb echt een mega-intelligente horrorhamster! En het ergste is nog, hij is dus ontsnapt. Dat beest hebben we een jaar en hij kan echt uit elk hok ontsnappen, hoe die het doet??? Verward Probleem is nu, hij zit onder de keuken, hij is waarschijnlijk door een spleetje gegaan bij de deur en nu hoor ik hem dus overal knagen. Heb ook eventjes met een zaklamp in het kiertjes geschenen en toen zag ik dus even z'n koppie, met 2 van die rattentanden en gele ogen. Brrr eng hoor. Volgens mij is die een beetje genetisch gemanipuleerd, hij heeft een groot hoofd, rood haar en het staat echt alle kanten op. Zijn naam is trouwens Brain, van Pinky and the Brain voor kenners. Maar de vraag is, hoe krijg ik hem er onder vandaan? Ben echt niet blij met zo'n beest die lekker zit te schijten onder mijn keuken! Boos! Ga anders maar een valletje zetten, ben dat beest meer dan zat. Overigens zie ik nu wel dat de kat al een tijdje in de keuken zit. Mmmmmm }> Hehe
Hopelijk komt die er vanzelf onderuit, liefste toch maar levend. En snel hoop ik, dat geknaag is echt niet om aan te horen!

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 17:38

LOL hahahhaa Hamster from hell! Mooie uitdrukking! Ik heb er hier ook nog eentje voor je!

Dit is de eerste keer dat ik echt hardop zit te lachen in mijn eentje om een topic. Echt heerlijk, wat een verhaal.

Ok tip: Alle hamster (hahaha) vinden het leuk om in een radje te spelen en die heb jij vast ook voor je Beezlebobje gekocht? Zet dan ding in de keuken en zodra je dat ding hoort draaien ga je hem vangen met een doos eroverheen zetten. Daarna een kartonnetje eronder schuiven en in dat hok terugplanten. Belangrijkste is om te ontdekken hoe hij kan ontsnappen, want ze kunnen idd door de kleinste kiertjes!

succes met de Critter of the Year!

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 17:39

Zit nog steeds te lachen hier: die tanden en ogen toen je hem zocht!! Hahaha.....en dan die naamen die haren die alle kanten opstaan. Echt een leuk verhaal!

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 17:42

Ik wil wel een foto zien van je knaagdiertje!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 17:59

hahah dit doet me denken aan een hamster die ik ooit had, gestolen uit de winkel, ik was ze aan het aaien en toen kroop hij in mijn mouw haha toen heb ik hem meegenomen.

Deze hamster had een keer iets heel grappigs gedaan, een vriendin van me wilde hem pakken maar hij lag te slapen dus hij schrok en beet haar in haar vinger, zij trok haar vinger en arm met een zwaai omhoog en dat beest vloog door de lucht en landde op de bank haha gelukkig niet op de plavuizen.

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-02 19:55

Inmiddels zit dat klerebeest dus nog steeds onder de keuken! Boos! Heb inderdaad zo'n radje prima, maar Brain vindt dat nooit zo boeiend, aangezien die zo vet is als bagger en van lopen wordt die moe. Hij moet zijn energie waarschijnlijk gebruiken om vuile plannetjes uit te werken ofzo.
Haha prima, als jij mijn hamster ziet kun je zeker beamen dat het een hamster from hell is! Zodra ik hem in m'n handen krijg gaat die meteen met z'n kop voor de webcam. Als ik hem ooit nog te pakken krijg. Dat geknaag is gewoon zo irritant, zit me te bedenken wat die daar allemaal aan het doen is. Nou ik laat het wel weten wanneer ik hem weer heb. Voor iemand die Brain wil, je krijgt er geld op toe.

Flair: tsja die hamsters kunnen zicht flink vastbijten! Nou ja is jouw hamster tenminste ook een vliegervaring rijker.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 20:01

hahahahaha dadelijk stort je keuken in! Haha! moet je toch een slim plannetje bedenken om em der onder uit te krijgen Haha! Veel succes der mee! Knipoog

* Ellen *

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 23:37

hahahahah jaja 'n echt monster! Haha!

Succes met vangen!

PS Als ik mijn konijnen in de tuin niet te pakken kreeg gebruikte ik altijd een vlinder/visnetje. Best wel zielig als ze er inhangen maar ja het werkt wel hihi Pling

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 01:04

Sypheron schreef:
hahahahaha dadelijk stort je keuken in! Haha!

Scheelt haar in ieder geval een "muizenvalletje" Haha!

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 10:20

en heb je hem al te pakken. wel een stoere hamster hoor Party!! Party!!

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 00:41

hahaha, ik heb een keer door een foutje opeens 13 hamsters gehad, dat was ook niet grappig meer! en toen kreeg er 1 een virus, wij met die 13 hamsters naar de DA, een maand later waren ze alle 13 dood....
wij vingen ze altijd mbv een diervriendelijke muizeval. die beesten gaan echt overal heen, heb ze al achter de wasmachine gehad, de kast, in een opgerold tapijt (kapot gevroten) van de trap af, heb al gehad dat ik midden in de nacht wakker werd omdat 6 jonge hamster (gangster) tjes waren ontsnapt...oef...je snapt wel dat ik nu geen hamsters meer heb *LOL*

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 10:12

Nou eventjes een update, we hebben hem nog steeds niet. Boos! Zo nu en dan horen we iets onder de keuken, dus hij heeft het daar vast gezellig. Ons assortiment aan vallen hebben allemaal geen resultaat, hij vreet het voer eruit en ontsnapt dan weer. Echt zo irritant. Vandaag een nieuwe val geinstalleerd, dus wie weet dat deze werkt.