Prijsuitreiking: Kippenhok award

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Prijsuitreiking: Kippenhok award

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-02 10:36

Ik vind het nogal zielig voor de Bit-lerzers die niet eens Albert Voorn een prijs kunnen geven als ze Bokt bezoeken. Vandaar dat we hier Albert Voorn als eerste genomineerde eventueel de prijs uitreiken.

Iedereen mag mee stemmen. Geef hieronder je voor of tegen stem, met een rete goed argument (de zon schijnt vandaag). Verzin iets leuks, maak er een geweldig verhaal van (stikvol taalfouten svp). Dan kunnen wij Albert iig de kippenhok-award uitreiken. Anders is hij ook zo zielig!

Later komen dan andere mensen (genomineerden) aan bod. Hoe je iemand kan nomineren weet ik nog niet, maar waarschijnlijk moet ik daar een apart nomineer iemand voor de kippenhok-award topic over openen. Eerst eens kijken hoe Albert het doet! Schijnheilig

Wat houdt de kippenhok award in.
Het gaat als volgt: iemand wordt genomineerd. Wel iemand uit het paardenwereldje, dus een ruiter of amazone (menner, you name it). Dan kan vervolgens iedereen met een geweldig argument voor of tegen stemmen (net hoe je bui is). Het hoeft niet persé een bekend persoon te zijn, je mag jezelf ook nomineren, maar dan moet je ook nog door iemand anders genomineerd worden. Als je dan bij de prijsuitreiking zit (je hoeft niet te winnen, maar voor iedereen is een troostprijs, de niet-kippenhok-award) kan iedereen op je stemmen (leuk!). De Kippenhok-award is voor mensen die anders gigantisch achter het net vissen en nooit wat winnen, of voor mensen die niets WILLEN winnen.

Als eerste genomineerde *tromgeroffel* ALBERT VOORN!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 11:10

Zoiets als: "Ik stem op Albert Voorn, omdat ´ie zo´n lekker kontje heeft als ´ie bij de sprong uit het zadel komt". Is dat de bedoeling Verward , dan heb je hier je eerste stem Knipoog Lachen !

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-02 11:15

Oh, dan wil ik daar wel een foto van! Haha!

Ik stem overigens ook voor, omdat hij heel eerlijk De Sjiem goud heeft laten winnen op de OS, want DS is een halfbroertje van Jopie. En Jopie ruled, dus mag De Sjiem een beetje meerulen!

abcfgd1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 20:12

ik stem tegen omdat hij Voorn heet...
En voorntjes moet je lekker laten zwemmen in de zee en die mag je dus niet vissen... en ook nie thoog laten springen... want dan verdrogen ze....

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 20:15

Euh ik stem voor Albert, want als je een M voor zijn naam zet en van de b een l maakt, dan staat er mallert Haha! en dat is toch wel toepasselijk voor het kippenhok lijkt me zo... Tong uitsteken
Vraag me niet hoe ik hier nou weer aankom Schijnheilig Verward Lips are sealed

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 21:30

ik ben voor Albert Voorn, want Albert is van Albert Heijn, en daar hebben ze lekkere snoepies ed Haha!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 21:53

grassie schreef:
ik ben voor Albert Voorn, want Albert is van Albert Heijn, en daar hebben ze lekkere snoepies ed Haha!

haha,inderdaad,hier dus ook mijn stem

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 22:37

albert voorn, omdat ik geen idee heb wie hij is.
Zoiets?

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 00:50

Mag ik dan een ander nomineren?

Aart vd Kamp, omdat hij mijn grote voorbeeld is!?

mylittlepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 17:28

Albert Voorn, omdat hij dingen vertelt en zegt zoals het in hem opkomt en dus gewoon super eerlijk is en ook nog eens weet waar hij over praat. En het is een supertopruiter van het hoogste niveau die alle moeilijke,lastige paarden weer aan het lopen krijgt op het moment dat anderen de vlag in de ring gooien bij een bepaald dier.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-02 10:23

Wie is die Aart? Ik ken m namelijk niet. Heeft hij wel een lekker kontje? Want anders doet hij niet mee!

Ik zit er over te denken om mezelf te nomineren, gewoon omdat ik daar zin in had/heb, en omdat het natuurlijk pasen is, maar ik vraag me af of ik dat wel mag als starter van dit topic?

Maarrrrrrrr, eerst gaan we de prijs aan Albert uitreiken, die heeft nu wel gewonnen denk ik. Dus bij deze (is albert ook nog online?): *tromgeroffel* *gejoel* *geklap*

EN DE WINNAAR IS: ALBERT VOORN! Schijnheilig

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 10:27

Ik ben tegen Aart van der Kamp. Dat is zo'n BOER, niet normaal. Die weet echt niet hoe hij de sport moet promoten. In z'n ketelpak een demonstratie rijden tssssk.
Doe mij maar Albert Voorn dan, die weet tenminste waar hij mee bezig is en is professioneel met de sport bezig.

Martenique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 19:48

is de echte albert voorn dan op bokt ??

want de persoon met bokt naam albertvoorn (hoofdletters etc vind ik onzin en er moesten taalfoeten inzitten dus ook stijlfoeten Tong uitsteken ) is niet DE(oeps toch hletters) albert

albert de 5de musketier (was toch een programma)

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 22:58

Ik stem voor Albert Voorn, omdat ik een collega heb die Albert heet...

Nou...is dat een retegoed argument of niet? Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-02 09:34

Maar Albert heeft de prijs al gekregen... Dus gaan we naar de volgende genomineerde. Alleen moet ik nog even bedenken wie dat gaat worden.

Zullen we nu iemand uit de dressuurhoek zoeken? 't Lijkt wel pasen.... Haha!