Booby bouwpakket Een Australisch bedrijf heeft een bh ontwikkeld die borsten twee cupmaten vergroot in een paar weken. De bh's worden gemaakt van genetisch gemanipuleerd textiel (?). Er komt nu een grote proef waar ook Nederlandse vrouwen aan kunnen meedoen. Eind van dit jaar zou de 'GroBra' op de markt moeten komen. bron=www.NU.nl
Zou dit al een 1 april grap zijn? Dit kan toch helemaal niet, wel vaag.
Ik geloof er helemaal niets van. Gewoon bullshit! Vage site trouwens. Hoe ben je er gekomen?
Prima
Geplaatst: 28-03-02 10:21
Ik geloof er helemaal niets van. Gewoon bullshit! Vage site trouwens. Hoe ben je er gekomen?
Anoniem
Geplaatst: 28-03-02 10:27
Prima schreef:
Staat gewoon bij de nieuwspagina: www.nu.nl Stond naast de nieuwsberichten.
Chica
Geplaatst: 28-03-02 10:44
Citaat:
Booby bouwpakket
Citaat:
Echt wel!! Hahaha!!! Ik ben benieuwd wat onze lokale krant dit jaar voor 1 April grap heeft!! Daar trappen altijd mega veel mensen in
Imker
Geplaatst: 28-03-02 14:59
een paar jaar geleden was in schijndel het gerucht de wereld in geholpen dat het dolfinarium plaatsgebrek had en er twee dolfijnen in het binnenbad geplaatst zouden worden (tijdelijk, het zwembad stond op de lijst om gesloopt te worden). Je wil niet weten hoeveel mensen daar in getrapt zijn!!!!!
Clautje
Geplaatst: 28-03-02 18:10
Citaat:
Booby bouwpakket
Citaat: