Ik word hier gek

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

Ik word hier gek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-02 16:39

Ik moet hier in een klas lokaal van 29,7 graden zitten te leren. Het is een puinzooi. Iedereen loopt te kloten. Het lokaal hiernaast is nog veel warmer(schijn het, komt net iemand daarvandaan binnen lopen). We hebben hier niet eens ramen die open kunnen. En de deuren staan allemaal tegen over elkaar open(zitten 3 deuren in).
Er kwam iemand binnen en die feliceteerde ff iemand met het eindelijk volwassen zijn. Iedereen zingen! Hij snel de klas uit omdat hij het niet leuk vond. hihi
We hebben net een tussen uur gehad en er zit 5 man stoned naast elkaar voor zich uit te staren. Overal hoor ik muziek uit computers(met koptelefoons die te hard staan).
En dan moet je nog kunnen leren!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat kan ik dus echt niet. En ik heb morgen een toets over 4 hoofdstukken. Allemaal e-learning dus ik heb d'r geen boeken van thuis.

Aan dit verslag kun je zien dat we echt HEEL goed bezig zijn Schijnheilig . En dit lijkt wel wat op de brieven die ik altijd naar Heleen(My Dominique) schijf.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-02 16:51

Ze hebben nu een discussie met een leraar over waarom iemand(=Daan) met een speelgoed hengel in z'n handen zit. Eoor was uitgevist dus nu mocht Daan hem lenen.
Naast me word een muis gejat. 8 jongens doen een kraanvogel na Verward . D'r valt er 1 van z'n stoel. En er word nu iemand het lokaal uit gereden en de lift in gereden(we hebben van die leuke buro stoelen met wieletjes). Ze doen niet meer aan lopen maar alleen nog maar aan rijden. Gelukkig gaan die stoelen NOOIT kapot Schijnheilig .
Wat is dit toch weer een goeie en vooral nuttige les.

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 16:55

hahah,wat een puinhoop zeg,hahahahaha

k heb medelijden met je.... Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 17:01

Ik zou er wat van zeggen dat je je niet kunt concentreren. Is er echt geen manier om dat e-learning thuis te doen?

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-02 17:03

Ik print wel eens wat uit. Ga ik zo ook nog ff doen. Dan kan ik wel iets thuis doen. Maar er zijn ook filmpjes met tekst. Dat print wat moeilijk Haha! .

Ik ga zo naar huis. De laaste bus vertrekt een uur voordat de laatste les afglopen is. Vind ik gelukkig niet erg, een uurtje legaal spijbelen.