bekeuren!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

wat is jou mening over bekeuringen?

Het is alleen bedoeld voor de verkeersveiligheid
5 (100%)

Totaal aantal stemmen: 5


Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 01:59

Ik moet eerlijk zeggen, dat sinds de boetes in Ned. zo hoog geworden zijn, ben ik toch een stuk "voorzichtiger" (qua snelheid Knipoog ) gaan rijden! Vooral als ik vanaf Oberhausen de grens bij Arnhem overga, moet ik oppassen; vanaf Oberhausen naar de grens, kan je meestal lekker door planken. Als ik dan met 180-200 kmh aan kom zetten, moet ik er echt even aan wennen dat ik daarna "nog maar" 120 mag Scheve mond . aan de andere kant: je merkt het meteen als je niet meer in Duitsland rijdt: de wegen in Ned. zijn gewoon een stuk smaller! Een snelheidsbeperking vind ik niet persé verkeerd, maar op veel stukken mag het ook wel 130 kmh zijn! En... ze moeten idd niet van die mieren-n**kers zijn Boos! !!! Vaak is het gewoon geld-klopperij (maar da´s in Dld. ook niet anders Knipoog !)

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Oh jee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 05:37

Jullie kunnen tenminste 120 rijden. Wij mogen hier maar hoogstens 75 rijden. Ja, dat is pas erg sinds ik graag op mijn pedaaldje druk. Heb ook eens een boete gehad omdat ik 40 USA reed inplaats van 30. Hier letten ze wel heel erg voor de (seatbelts). Ze zouden je hier eerder een bekeuring geven voor geen, je weet wel, dan te snel te rijden.

Prima Knipoog
"Peerrima!!, Lekker weertje he?) LOL

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 08:06

Prima schreef:
offtopic:
onderschrift margreet:
Je kunt geen reputatie bouwen op wat je van plan bent te doen.
Henry Ford.....

krijg opeens de naam Pim Fortuyn in mijn hoofd.


Schijnheilig

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 10:09

Vroeger kon je lekker scheuren en nergens op letten, nu word ik er niet goed van om elke bocht die je om gaat eerst heel ver voor je uit te kijken of er weer zo'n wazig autootje staat....
Maar ik rijd er echt niet minder hard door!! Ik heb niet voor niets een brilletje op!! Cool Kan ik nog verder vooruit turen!!! Haha!
Ik heb zat vrienden die bij de politie werken, en moet je ze horen!! Onwijs afgeven op mensen die scheuren, maar als je bij hun in de auto zit kom ik er uit met 1001 kleuren Lips are sealed in m'n broek... Ze denken echt dat ze de beste coureurs zijn! Boos!
Dit levert op verjaardagen altijd hele leuke discussies op Haha!

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Re: Oh jee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 10:37

DiamondCheckers schreef:
Jullie kunnen tenminste 120 rijden. Wij mogen hier maar hoogstens 75 rijden. Ja, dat is pas erg sinds ik graag op mijn pedaaldje druk. Heb ook eens een boete gehad omdat ik 40 USA reed inplaats van 30. Hier letten ze wel heel erg voor de (seatbelts). Ze zouden je hier eerder een bekeuring geven voor geen, je weet wel, dan te snel te rijden.

Prima Knipoog
"Peerrima!!, Lekker weertje he?) LOL


Dat is zeker mph? Ik weet niet hoe het in de rest van USA is, maar in Dallas (TX) en omstreken mag je toch op een aantal plekken 80 mph, wat toch overeen komt een kleine 130 km/h als ik het goed heb. En zo hard letten ze er daar niet op, ik als buitenlander hield me daar netjes aan de snelheid, maar werd toch aan alle kanten voorbij gereden...

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-02 10:53

Xono, ik sluit je niet buiten, ik zei weggebruikers. Met een voorkeur naar automobilisten Lachen